اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

آموزش کارجویان در کارگاه‌های تولیدی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: آموزش کارجویان و متقاضیان کار در کارگاه‌های تولیدی و اقتصادی شهرستان دیلم ضروری است.

آموزش کارجویان در کارگاه‌های تولیدی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ماشاءالله احمدی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دیلم با تاکید بر اشتغال جوانان جویای کار در مراکز صنعتی و اقتصادی گفت: متقاضیان کار باید با فراگیری آموزش‌های لازم از طریق مراکز فنی و حرفه‌ای نسبت به تکمیل دوره‌های آموزشی در کارگاه‌های تولیدی و اقتصادی به کار گمارده شوند.
فرماندار دیلم تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی وظیفه دارند با همکاری بانکهای عامل نسبت به ایجاد و توسعه چرخه اشتغال شهرستان و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای جوانان جویای کار اقدام عملی کنند.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دیلم افزود: ایجاد و تشکیل کلاس‌های آموزشی و توجیهی در جهت بالا بردن میزان دانش و تخصص افراد جویای کار ضروری است.
نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم اضافه کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای سالم‌سازی و ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات از طریق کارشناسی عمران طرح‌ها در جهت توسعه اشتغال گام بردارند.
احمدی ایجاد اشتغال پایدار در کشور را از جمله دغدغه‌های اصلی مسئولان دانست و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت برای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی در مازندران دریغ نمی‌شود.
وی افزود: ایجاد امکانات اشتغال برای جوانان یکی از محوری‌ترین مسائلی است که دولتمردان برای فراهم کردن آن نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند.
فرماندار دیلم گفت: برای محقق شدن این موضوع باید در راستای ارتقای مهارت‌های فنی و تخصصی جوانان برنامه‌ریزی شود و در زمینه صنایع گوناگون آموزش‌های لازم به آنها ارائه شود تا برای ورود پیدا کردن به بازار کار از مهارت‌های مورد نیاز جامعه برخوردار شوند.
احمدی به فعالیت بنگاه‌های اقتصادی در راستای ایجاد امکانات اشتغال برای افراد جویای کار اشاره کرد و گفت: باید هنگام تشکیل بنگاه‌های اقتصادی در محورهای مختلف از ایده‌های جدید و طرح‌های ابتکاری به شکل مطلوب استفاده شود.
وی به نقش ارزنده شرکت‌های تعاونی در رشد و شکوفایی اقتصاد اشاره کرد و گفت: این شرکت‌های تعاونی پل ارتباطی نخبگان و تحصیلکردگان با دولتمردان محسوب می‌شوند چرا که از این رهگذر نقطه نظرات و پیشنهادهای آنها به متولیان امور برای اجرایی شدن منتقل می‌شود.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول