اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مانور پناه‌گیری و تخلیه اضطراری در سنندج برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور پناه‌گیری، تخلیه اضطراری و نجات در فضاهای معلق با به کارگیری تجهیزات تخصصی امداد و نجات صبح امروز در سنندج برگزار شد.

مانور پناه‌گیری و تخلیه اضطراری در سنندج برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان به اهداف برگزاری این مانور اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از اجرای این مانور ارتقای سطح آگاهی و ایجاد آمادگی در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین سنجش عملکرد امدادگران به هنگام وقوع بلایای طبیعی است.
حسن خدابنده‌لو به حضور چشمگیر جوانان این استان در برنامه‌های مختلف و داوطلبانه اشاره کرد و افزود: امسال با حضور و مشارکت جوانان برنامه‌های بسیار خوبی در سطح استان برگزار شده است.
وی به برگزاری بیش از 100 اردوی جهادی تا پایان امسال‌ در کردستان اشاره کرد و افزود: برگزاری این اردوها نمونه‌ی کوچکی از فعالیت‌های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر در این استان است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان اجرای طرح اردوهای جهادی جوانان را یکی از موفق‌ترین طرح‌ها در این جمعیت عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی از موفق‌ترین و کم‌نظیرترین طرح‌ها برای مهرورزی و تمرین خدمت به افراد آسیب‌دیده است.
به گفته خدابنده‌لو، اردوهای جهادی از جمله برنامه‌های خودجوشی است که هر ساله در قالب کاروان‌های مختلف در سطح کشور و استان برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در سطح استان بیش از 60 اردوی جهادی توسط این معاونت و با حضور افراد متخصص و توانمند در مناطق و روستاهای محروم برگزار شده است.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کردستان افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب جوانان به شرکت در این طرح امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برگزاری بیش از 100 اردوی جهادی را در دستور کار قرار دادیم.
خدابنده‌لو، خودسازی و تقویت روحیه خودباوری در نسل جوان، فرهنگ‌سازی انجام فعالیت‌های خیرخواهانه در بین جوانان و ترویج فرهنگ بشردوستی و تلاش در راستای استقرار عدالت اجتماعی با پشتوانه جامعه جوان کشور را از جمله اهداف برگزاری طرح اردوهای جهادی عنوان کرد.
در ادامه امدادگران در قالب تیم‌های تخصصی پیشرو، ارزیاب، امداد و نجات در ارتفاع و فضاهای معلق، آنست سنگ‌های تجسس، تریاژ و کمک‌های اولیه، بانداژ و آتل بندی، حمل مصدوم و تیم تخصصی زنده یاب با استفاده از تجهیزات تخصصی به انجام عملیات امداد و نجات پرداختند.
انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول