اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند:

فحاشی به بازیکنان والیبال اپیدمی شده است

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: در کمال تأسف شاهد هستیم به بازیکنان ملی‌پوش در والیبال فحاشی می‌کنند و این موضوع به یک اپیدمی در ورزشگاه‌ها تبدیل شده است.

فحاشی به بازیکنان والیبال اپیدمی شده است
فرهاد ظریف امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در بازی با تیم آلومینیوم هرمزگان تماشاگران این دیدار برای تیم ما مشکلاتی را ایجاد کردند و بازی را برای لحظاتی به تعطیلی کشاندند.
وی ادامه داد: در بازی دیروز، والیبال روی بدش را به ما نشان داد و تماشاگران در این دیدار شیطنت کردند و با فحاشی و پرتاب سنگ و انداختن لیزر در چشم بازیکنان مشکلات زیادی را برای تیم والیبال گیتی‌پسند به وجود آوردند.
بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند بیان داشت: در گذشته نیز از این اتفاقات و در ورزشگاه آمل برای تیم ما اتفاق افتاده بود و در کمال تأسف این موضوع در حال تبدیل به یک اپیدمی در ورزشگاه‌ها شده است.
وی همچنین به بازی دیروز تیمش در برابر تیم والیبال آلومینیوم اشاره کرد و افزود: دو گیم را به راحتی توانستیم در این دیدار با پیروزی پشت‌سر بگذاریم اما با اینکه در گیم سوم نیز از حریف پیش بودیم از حریف عقب افتادیم و بازی به ست پنجم کشیده شد.
ظریف افزود: در ست پنجم نیز با مشکلاتی که تماشاگران برای ما در این دیدار به وجود آوردند بازی برای لحظاتی متوقف شد، اما با برگشت به بازی توانستیم ست آخر این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول