اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

نامزدهای انتخابات از قدرت‌طلبی اجتناب کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: نامزدهای انتخابات مجلس از قدرت‌طلبی و ارتباط با مراکز ثروت اجتناب کنند.

نامزدهای انتخابات از قدرت‌طلبی اجتناب کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در سالگرد حماسه 19 دی ماه حوزه علمیه قم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به نامزدهای انتخابات نمایندگی مجلس توصیه فرمود با قصد خدمت وارد عرصه انتخابات شوند و از قدرت‌طلبی و ارتباط با مراکز ثروت و قدرت اجتناب کنند.
وی با اشاره به تشکیل جبهه متحد علیه استکبار جهانی و عوامل او از ضرورت‌های جهان اسلام، افزود: در روزهای اخیر شاهد عملیات اتحاری در سوریه، انفجارهای متعدد در عراق و پاکستان، عملیات انتحاری در افغانستان و ترور شهید احمدی روشن بودیم، وقت آن رسیده است که مسلمانان کشورهای اسلامی برای رهایی از این جنایات و قتل عام ها علیه استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای او یک جبهه متحد تشکیل دهند.
شکوری با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا به فرمایش امیرمؤمنان (ع) اضافه کرد: از خواب غفلت بیدار شوید، قبل از فرا رسیدن اَجل به عمل بپردازید، قبل از اینکه سور زده شود به خود بیائید.
وی در ادامه با تسلیت اربعین حسینی و با تمسّک به جمله تاریخی حضرت زینب (س) «ما رأیت الاّ جمیلاً» در پاسخ به استاندار یزید در کوفه تصریح کرد: خروج از مکه برای حفظ حرمت کعبه، فدای خود برای نجات بندگان خدا، تسلیم بر حکم و قضای الهی، قیام برای نجات بشریت از ستم ستمگران را می‌توان نمونه‌هایی از زیبایی‌های حماسه عاشورا برشمرد.
امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به ورود اهل بیت (ع) به کربلا در روز اربعین، تبیین مظلومیت شهداء، خنثی‌سازی تبلیغات دشمنان، به محاکمه کشیدن مردم کوفه، تحقیر ابن زیاد و یزید در کاخ‌های خود و در نهایت رسواسازی بنی‌امیه را از جمله آثار و برکات اسارت اسیران کربلا برشمرد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول