اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران

مجتمع فرهنگی اهالی چهاردانگه مقیم ساری افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هئیت موسس مجتمع فرهنگی اهالی چهاردانگه مقیم ساری گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مجتمع فرهنگی اهالی چهاردانگه مقیم ساری افتتاح می‌شود.

مجتمع فرهنگی اهالی چهاردانگه مقیم ساری افتتاح می‌شود
حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: کلنگ مجتمع فرهنگی اهالی چهاردانگه مقیم ساری در سال 87 با اهدای زمین توسط یک خیر ساروی در منطقه جنوب شهرستان ساری به زمین زده شد.
وی با اشاره به حضور خیران در ساخت مجتمع فرهنگی اهالی چهاردانگه مقیم ساری تصریح کرد: بیش از 90 درصد کار احداث این مجتمع به پایان رسید و حسینیه همزمان با شب اربعین حسینی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و مسئولان استانی افتتاح می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه برای احداث این حسینیه و مجتمع فرهنگی حدود 500 میلیون تومان هزینه شد، خاطرنشان کرد: تمام عملیات ساخت و اجرایی این حسینیه توسط خیران و به صورت خودجوش و توسط مردم پرداخت شد.
وی ایجاد کتابخانه و احداث پایگاه مقاومت و همچنین ایجاد کانون فرهنگی را دیگر اهداف ساخت این مجتمع اعلام و یادآور شد: این مجتمع فرهنگی برای ایجاد وحدت رویه برای 40 هزار نفر از اهالی چهاردانگه مقیم ساری احداث شد  و در تلاش هستیم با ایجاد کتابخانه و کانون فرهنگی بستر مناسبی فرهنگی در منطقه جنوب شهرستان ساری ایجاد شود.
عضو هئیت موسس مجتمع فرهنگی اهالی چهاردانگه مقیم ساری برگزاری مراسم عزاداری، جشن‌های مذهبی و انجام قرائت قرآن به صورت هفتگی و ایجاد برنامه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا این مجتمع اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به حضور بالای جمعیت و اهالی چهاردانگه مقیم ساری افزایش بنای مجتمع نیز در دستور کار قرار دارد.
وی که ریاست دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان ساری را نیز برعهده دارد هزینه برآورد تکمیل مجتمع فرهنگی را حدود 500 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: در تلاش هستیم با کمک خیران و مسئولان شهرستان ساری این مجتمع فرهنگی به طور کامل ساخته شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول