اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 27 دی ماه

نمایشگاه «90 ماه حماسه فرهنگی» در کرمان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه شهدای کربلای استان کرمان گفت: نمایشگاه «90 ماه حماسه فرهنگی» در کرمان از 27 دی ماه سال جاری در حسینیه مشتاق کرمان دایر می‌شود.

نمایشگاه «90 ماه حماسه فرهنگی» در کرمان برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی خردبخش پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه «90 ماه حماسه فرهنگی» با هدف ایجاد خودباوری در بین اعضای مؤسسه شهدای کربلای استان کرمان و تربیت نیرو در حوزه پژوهش و تحقیق به مدت 10 روز برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه دستاوردها و عملکرد مؤسسه شهدای کربلای استان کرمان در مدت 90 ماه فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، دینی و مذهبی و قرآنی به نمایش گذاشته می‌شود.
خردبخش از مهدویت، حجاب، ولایت فقیه، فرقه‌شناسی، شهدا، امر به معروف و نهی از منکر به عنوان موضوع‌های نمایشگاه «90 ماه حماسه فرهنگی» نام برد.
وی بیان داشت: طب اسلامی، جنگ نرم و نماز از دیگر بخش‌های نمایشگاه است و در آن محصولات فرهنگی و تولیدات مؤسسه شهدای کربلا به فروش می‌رسد.
خردبخش از برگزاری مسابقه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری در نمایشگاه «90 ماه حماسه فرهنگی» خبر داد و ابراز داشت: کانون مردم نهاد شهید توکلی‌زاده، انجمن وصال آسان، دفتر کاروان زیارتی وصال نور و پایگاه‌های فرهنگی شهری و روستایی در نمایشگاه به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.
وی تصریح کرد: برای برگزاری این نمایشگاه تعدادی از اعضای کانون فعالیت‌های تحقیقی در زمینه مهدویت و ولایت فقیه انجام داده‌اند که نتایج این تحقیق‌ها در معرض دید عموم قرار داده می‌شود.
خردبخش ارائه مشاوره در زمینه‌های خانواده، ازدواج، تربیت فرزند و تحصیل را از جمله بخش‌های جنبی نمایشگاه «90 ماه حماسه فرهنگی» برشمرد و افزود :برگزاری آیین دعا و نیایش، محفل انس با قرآن و شهدا، شب شعر و اجرای تئاترهای فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با آیین آغاز به کار نمایشگاه «90 ماه حماسه فرهنگی» پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای کربلای استان کرمان رونمایی می‌شود.
خردبخش گفت: در این نمایشگاه نام‌نویسی از زوج‌ها برای برگزاری آیین عقد در حرم مطهر امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) صورت می‌گیرد.
وی بیان داشت: در این نمایشگاه همچنین از مداحان برای حضور در اردوی فرهنگی تفریحی مداحان ثبت‌نام به عمل می‌آید.
خردبخش با بیان اینکه بعضی از غرفه‌های نمایشگاه دارای عنوان‌های مرتبط با موضوع فعالیت هستند، عنوان کرد: غرفه‌های ولایت فقیه و شهدا به ترتیب با عنوان‌های خورشید منور و شاهدان شهر نامگذاری شده‌اند.
وی از نامگذاری غرفه فرقه‌شناسی با عنوان دریای سراب خبر داد و ابراز داشت: غرفه جنگ نرم با عنوان باران سرخ در نمایشگاه دایر می‌شود.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول