اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردستان:

تمرکز دشمن بر ایجاد جو روانی در ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردستان گفت: تمرکز دشمن بر ایجاد جوی روانی در ایران است.

تمرکز دشمن بر ایجاد جو روانی در ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان در حسینیه راهمیان این شهر خواستار شرکت هیئت‌های عزاداری شهرستان در مراسم اربعین امام حسین (ع) شد و اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) یک ظاهری دارد و آن مبارزه با حکومت یزید است و باطن آن نجات مردم از جهالت است.
وی به سالروز انتصاب آیت‌الله خامنه‌ای به امامت جمعه تهران توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: یکی از نشانه‌های حکومت اسلامی این است که رهبر آن خطیب نماز جمعه باشد و همگان وظیفه تقویت این نهاد ارزشی را برعهده دارند.
امام جمعه اردستان به واقعه 26 دی‌ماه 57 و فرار شاه خائن به بهانه کسالت از ایران اشاره کرد و بیان داشت: با اوج‌گیری تظاهرات مردم شاه مجبور به فرار از کشور شد و این مقدمه‌ای برای حضور بانشاط‌تر مردم در صحنه شد.
دهشیری با بیان اینکه در 27 دی‌ماه سال 34 گروه فدائیان اسلام که برای برپایی حکومت اسلامی تلاش می‌کردند توسط عوامل شاه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: شهید نواب صفوی و یاران او مظلومانه به شهادت رسیدند و باید یاد آنها و تمام شهیدان راه انقلاب را گرامی داشت.
وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم به مناسبت 19دی‌ماه اشاره کرد و افزود: موفقیت ایران اسلامی که الگوی ملت‌های آزاده دنیاست ناشی از دو علت است یکی بصیرت و صبر و دیگری عدم انحراف و تسلیم نشدن در برابر استکبار.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات آب سردی خواهد بود بر پیکر استکبار، تصریح کرد: از آفت‌های انتخابات باید جلوگیری شود که مبادا شیرینی حضور مردم به تلخی بگراید.
دهشیری با بیان اینکه تمرکز دشمن بر ایجاد جوی روانی در ایران است، افزود: بیان وضع تحریم‌های شدید و اوج گرفتن گرانی در راستای ایجاد جو روانی در کشور است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه سبب شکست توطئه‌های استکبار است، تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در کشورهای آمریکای لاتین نشان دهنده این است که ایران منزوی نیست و در حال تقویت جبهه ضد استکبار است.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه دشمن در حال حاضر از ترور برای جلوگیری از پیشرفت فناوری‌های نوین در ایران استفاده می‌کند، اظهار داشت: این‌گونه اقدامات خللی در حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی وارد نمی‌کند و جلوی پیشرفت ملت ایران را نخواهد گرفت.
دهشیری با بیان اینکه وحدت عامل موفقیت و پیروزی است، اضافه کرد: هیچ فردی از اختلافات سودی نمی‌برد.
وی با بیان اینکه همه باید از ایجاد وحدت حمایت کنند، افزود: هر کس این وحدت را بشکند در هر کجای کشور که باشد خلاف دستور قرآن عمل کرده است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول