اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتمام حجت امام جمعه شیراز با عناصر جریان انحرافی و فتنه:

مردم با بصیرت اجازه جولان به فتنه‌گران را نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز خطاب به عناصر خود فروخته داخلی، فتنه‌گران و جریان انحرافی گفت: از خواب بیدار شوید، این نظام تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و می‌کند.

مردم با بصیرت اجازه جولان به فتنه‌گران را نمی‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: اصحاب فتنه، جریان انحرافی و مزدوران خارجی بدانند و بلندگوهای آنان در داخل کشور بشوند و بفهمند که جواب شما را مردم در 22 بهمن و 12 اسفند ماه امسال با حضور حداکثری خود می‌دهند.
وی ادامه داد: مردم نیز بار دیگر با حماسه‌سازی خود اجازه جولان به فتنه‌گران و جریان انحرافی را نداده و ثابت می‌کنند که چگونه بر سر آرمان خود ایستاده و ذره‌ای از تهدیدهای دشمن، خم به ابرو نمی‌آورند.
خطیب نماز جمعه شیراز ابراز داشت: مردم ما مردمی با بصیرت و با صبر و مقاومت هستند، چند بار  دشمنان، این معنا را می‌آزمایند و باید این را بدانند که ایران عزیز در بسیاری از عرصه‌ها در جهان حرف نخست را می‌زند و تحریم‌ها را نیز به فرصت تبدیل می‌کند.
وی به ترور دانشمند جوان ایرانی توسط استکبار جهانی از جمله آمریکا و انگلیس اشاره کرد و ادامه داد: اینها می‌خواهند با حرکت‌های تروریستی خود جلوی حرکت و رشد ملت ایران را بگیرند و این در حالی است که این شهادت‌ها و ترورها هیچ خللی در اراده آهنین ملت ایراد وارد نمی‌کند.
ایمانی تصریح کرد: امروز دشمنان می‌گویند دانشمندان هسته‌ای را ترور می‌کنیم تا پیشرفت هسته‌ای ایران متوقف شود و این در حالی است که نمی‌توانند جلوی تصمیم و اراده ملت و دانشمندان ما را بگیرند.
وی اضافه کرد: ملت ما تصمیم خود را گرفته و در مقابل دشمنان تا آخر ایستادگی می‌کند و امروز نیز در بهترین شرایط است.
امام جمعه شیراز خطاب به دشمنان گفت: شما با این کینه‌ها و خباثت‌ها راه به جایی نمی‌برید، همان‌گونه که منافقین کوردل با به شهادت رساندن بزرگان ما در طول 30 سال گذشته راه به جایی نبردند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: برخی در داخل و خارج این چنین القا می‌کنند که ایران در بن‌بست قرار گرفته و مشکل دارد و این در حالی است که امروز ما در بهترین شرایط قرار داریم و شرایط امروز ما شرایط بدر و خیبر بوده و پیروزی‌ها پشت سر یکدیگر برای نظام ما در راه است.
ایمانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از همیشه است و دشمنان ما ضعیف‌تر شده‌اند و می‌بینیم ایران اسلامی در حیات خلوت آمریکا قدم زده و قرارداد امضا می‌کند.
ایمانی خاطرنشان کرد: ما در دوران جنگ نفت خود را سه تا هفت دلار می‌فروختیم و با اداره کردن جنگ دشمن را نیز شکست دادیم و مانور ولایت نیز نشان داد که اگر دشمنان دست از پا خطا کنند شاهرگ حیاتی خود و نوکرانشان در منطقه بسته می‌شود.
امام جمعه شیراز همچنین خواستار برگزاری مراسم باشکوه در اربعین حسینی شد و گفت: اربعین وسیله‌ای برای نجات گمراهان بوده و در فرهنگ شیعه از جایگاه بلندی برخوردار است.
ایمانی تصریح کرد: اعتقاد به اربعین حسینی زمانی ثابت می‌شود که شیعیان آن پابرهنه از شهرهای اطراف کربلا و به سمت حرم امام حسین (ع) حرکت و در این راه نیز شهدای بسیاری تقدیم دین اسلام می‌کنند.
انتهای پیام/ی20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول