اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

افزایش پیشرفت‌ها مانع بروز مجدد فتنه می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: افزایش پیشرفت‌های مختلف جوانان و مردم ما در ابعاد مختلف و افتخارآفرینی‌های بسیار در ورزش، فرهنگ و هنر می‌تواند از بروز مجدد فتنه‌ها جلوگیری کند.

افزایش پیشرفت‌ها مانع بروز مجدد فتنه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی سه‌شنبه شب در گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت:‌ جلسات عمومی ویژه ایام‌الله دهه فجر نباید با شائبه سیاسی همراه باشد به گونه‌ای که سخنرانی فردی برای تبلیغ و حمایت از نامزد انتخاباتی تلقی شود.
وی بیان کرد: باید در برنامه‌های دهه فجر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایت تلاش و تبلیغ انجام شود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه اجتماعات مردم معادلات دشمن را به هم می‌زند، گفت: اگر 9 دی ماه نبود، هنوز بخشی از معادلات دشمنان داخلی و خارجی خنثی نشده بود.
صدفی افزود: دشمن با دقت ما را نظاره می‌کند و باید در صحنه‌های مختلف، هر سال پرشورتر از گذشته عمل کنیم.
وی با اشاره به رموز حضور همیشگی مردم در صحنه خاطرنشان کرد: دین‌مداری ملت ما و پایبندی مردم به ارزش‌های دینی و اعتقادی در کنار اینکه مردم خود را از انقلاب و نظام جدا نمی‌بینند، دلایل اصلی این حضور است.
صدفی اظهار داشت: با وجود همه گرفتاری‌ها و مشکلاتی که مردم با آن روبه‌رو هستند، اما مردم انقلاب و نظام را از خود دور نمی‌بینند و تفکر الهی در بطن و وجود آنها حکم‌فرماست.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: همه ما باید به صورت تکلیفی و با اعتقاد راسخ به میدان بیاییم و با درک صحیح از مسائل، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب آنها را به دیگران و به ویژه نسل جوان منتقل کنیم.
وی خطاب به مسئولان مختلف هیئت‌های ورزشی بیان کرد: همه شما وظیفه دارید جوانان ورزشکار را بیش از پیش با مفاهیم نظام و ارزش‌های اسلامی آشنا کنید.
صدفی گفت: دنیا امروز عظمت ملت ما را درک کرده است، اما خود ما در برخی موارد این مسائل را به خوبی درک نکرده‌ایم.
وی به فتنه‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی در بیش از 30 سال گذشته از جمله فتنه 88 اشاره کرد و بیان کرد: این فتنه‌ها زمانی پایان می‌یابد که دشمن بفهمد دیگر نمی‌تواند حتی نگاه بد به انقلاب و نظام داشته باشد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: گسترش و افزایش پیشرفت‌های مختلف جوانان و مردم ما در ابعاد سیاسی، علمی، فناوری، نظامی، پزشکی و افتخارآفرینی‌های بسیار در ورزش، فرهنگ و هنر می‌تواند از بروز مجدد این فتنه‌ها جلوگیری کند.
وی بر پرداختن به فکر و روح در کنار پرداختن به جسم در بین اهالی ورزش تاکید کرد و اظهار داشت: هنگامی که جسم و روح توأم با یکدیگر جلو نرود، مشکلاتی به وجود می‌آید.
صدفی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جوانان امروز ایران اسلامی کمتر از جوانان اوایل انقلاب نیستند و به همین دلیل باید برای حضور حداکثری آنان در صحنه برنامه‌ریزی کنیم.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: وجود تنوع، جذابیت و نوآوری در انجام فعالیت‌های فرهنگی بسیار تاثیرگذار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب کارها باید عالمانه و هنرمندانه انجام شود.
وی همچنین کمیته ورزش را جزو کمیته‌های برتر استان کرمان در زمینه برگزاری برنامه‌های مناسبتی به ویژه ایام‌الله دهه فجر، 9 دی ماه، راهپیمایی 22 بهمن ماه و روز قدس عنوان کرد و بر برگزاری متنوع‌تر و جدیدتر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر در سال جاری تأکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز ایام‌الله دهه فجر را فرصتی مناسب برای به تصویر کشیدن فعالیت‌های ورزشی دانست.
محمد فولادی ماهانی خاطرنشان کرد: هیئت‌های مختلف ورزشی می‌توانند در بنرها و تابلوهایی که نصب می‌شود، فعالیت‌ها و حتی چهره خدمتگزاران و ورزشکاران هر رشته ورزشی را در معرض دید مردم قرار دهند.
انتهای پیام/آ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول