اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

اجرای طرح نهضت آسفالت روستایی در رودبار

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار از اجرای طرح نهضت آسفالت در روستاهای کمتر از 50 خانوار این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نهضت آسفالت روستایی در رودبار
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن عصر امروز در جمع شوراهای اسلامی بخش رحمت‌آباد و بلوکات این شهرستان با اشاره به در پیش بودن حماسه دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر یادآور حماسه‌آفرینی و میثاق و پیمان دوباره ملت با ارزش‌های انقلاب است.
وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات برای کشور مهم و حیاتی است و تجلی اقتدار نظام در انتخابات را رقم می‌زند.
این مسئول، از اجرای طرح نهضت آسفالت در روستاهای رودبار خبر داد و گفت: طرح نهضت آسفالت برای روستاهای کمتر از 50 خانوار پیش‌بینی شده است.
وی در ادامه به اختصاص 11 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار به رودبار اشاره کرد و اذعان داشت: 278 پروژه هم‌اکنون در این شهرستان در دستور کار و اجرا قرار دارد.
موذن، خواستار حضور و همراهی در مراسم‌های سنتی و مذهبی مردم، ایجاد همراهی و همدلی، بهره‌گیری از امکانات موجود بخش برای توسعه منطقه، شناخت نارسایی‌ها و مشکلات از مسئولان بخش رحمت‌آباد و بلوکات شد.
وی، تشکیل کارگروه فرهنگی و اجتماعی در بخش رحمت‌آباد و بلوکات را مهم دانست و تصریح کرد: شناسایی مشکلات روستاها و اولویت‌بندی برای برطرف کردن موانع و مشکلات، مشارکت و تبادل نظر با اعضای شوراهای اسلامی از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان بخش قرار گیرد.
فرماندار رودبار اضافه کرد: بخش رحمت‌آباد و بلوکات از سه دهستان، 72 روستا تشکیل شده که از این تعداد روستا، 56 شورای اسلامی تشکیل و مستقر شده‌اند.
وی، با اشاره به اخذ هفت مجوز دهیاری برای روستاهای بخش رحمت‌آباد و بلوکات، بیان داشت: با این تعداد مجوزهای اخذ شده، تعداد دهیاری‌های این بخش به 33 دهیاری افزایش یافته است.
موذن، مردم بخش رحمت‌آباد و بلوکات را مردمانی عالم، دانا، مومن و انقلابی معرفی کرد و ابراز داشت: تقدیم 90 شهید از بخش رحمت‌آباد و بلوکات برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی گویای این امر است.
وی، اختصاص 500 میلیون اعتبار به بخش‌های مذکور را از دیگر اقدام‌های فرمانداری برشمرد و تصریح کرد: این اعتبارات جذب شده و به بخش رحمت‌آباد و بلوکات اختصاص می‌یابد.
این مسئول در ادامه ایام دهه فجر و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را واقعه مهم در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی توطئه دشمنان را ناکام می‌گذارد.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، خاطر نشان کرد: خدمت به مردم یک وظیفه است و باید خدمتگزار مردم باشیم.
موذن، حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: حضور حداکثری، قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانت‌داری از توصیه‌ها و مولفه‌هایی است که از طرف رهبر معظم انقلاب بیان شده تا مردم حضوری آگاهانه در انتخابات داشته باشند.
وی، وحدت را لازمه اقتدار نظام دانست و ابراز داشت: اگر امروز ایران به عنوان یک الگو در جهان مطرح شده، به دلیل وحدت است.
فرماندار رودبار، همراهی و همدلی را در راستای برطرف کردن مشکلات بخش رحمت‌آباد و بلوکات مهم خواند و بیان داشت: همه دست به دست یکدیگر می‌گذاریم تا موانع و مشکلات این بخش را برطرف کنیم.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول