اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نظر اداره کل ورزش و جوانان

پرونده سموعی در هیئت تنیس روی میز بسته شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: از نظر تربیت بدنی اصفهان پرونده کاری سموعی در هیئت تنیس روی میز بسته شده و بحث وی مختومه شده است.

پرونده سموعی در هیئت تنیس روی میز بسته شده است
افشین ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جمعی از ورزشکاران و مربیان تنیس روی میز اصفهان در پی مکاتبه با فدراسیون تنیس خواستار حضور دوباره فرشته سموعی در هیئت تنیس روی میز و تعین تکلیف نهایی وی شده‌اند.
وی افزود: از دید ما امکان بازگشت رئیس سابق هیئت تنیس روی میز استان وجود ندارد و امکان همکاری وی با این هیئت وجود ندارد.
معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به تعویق افتادن انتخابات هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بیان داشت: ارسال این نامه به فدراسیون تنها یکی از دلایل به تعویق افتادن مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بود و دلایل دیگری نیز وجود داشت که موجب اتخاذ این تصمیم شد.
وی که در حال حاضر با نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سرپرستی هیئت تا زمان برگزاری مجمع را بر عهده دارد، افزود: در زمانی که فدراسیون تنیس روی میز اعلام کند، مجمع را برگزار می‌کنیم تا تکلیف این هیئت مشخص شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول