اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

شهادت دانشمندان شوق دانشگاهیان را در مجاهدت علمی افزون می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهادت دانشمندان ایرانی شوق دانشگاهیان را در مجاهدت علمی افزون می‌کند.

شهادت دانشمندان شوق دانشگاهیان را در مجاهدت علمی افزون می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن توسط مثلث شوم رژیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و بدخواهان و مزدوران وابسته به فتنه‌گران 88 در داخل انجام گرفته است.
وی ادامه داد: شهدای دانش صلح‌آمیز هسته‌ای خون بهای استقلال علمی و فقدان وابستگی به بیگانگان است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: دشمنان ملت قهرمان ایران اسلامی تصور می‌کنند اگر دانشمندان عزیزی همانند شهیدان علی محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی‌ روشن را از ملت بگیرند این مردم از پیشرفت‌های علمی دست برمی‌دارند و از کاروان علم جا می‌مانند.  
لطفی تصریح کرد: غافل از اینکه هزاران دانشمند جوان امثال این شهیدان در دامان این ملت تربیت شده‌اند و بدون تردید تحریم و ترور خللی در دفاع مقدس دانش صلح‌آمیز هسته‌ای ایجاد نمی‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: راهی که ملت ایران اسلامی برای تثبیت جایگاه ممتاز و قدرت بلامنازع منطقه‌ای و قرار گرفتن بر فراز قله علم و دانش در جهان برگزیده است، با تهدید و ترور متوقف نمی‌شود.
وی ادامه داد: این راه با شهادت متفکران متعهد و دلسوز شتاب بیشتری یافته و تقویت روحیه جوانان آینده‌ساز ایران را رقم خواهد زد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: اقدامات تروریستی علیه دانشمندان و متخصصین عرصه دانش صلح‌آمیز هسته‌ای کشور که توسط سران کاخ سفید و رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی در راستای مانع‌تراشی در راه برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای و انزوای بین‌المللی انجام می‌شود نشان‌دهنده عمق کینه و وحشت آنان از تبدیل ایران اسلامی به قدرتی فرامنطقه‌ای و الگو برای ملت‌ها و دولت‌های مستقل است.
خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به سالروز اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی (ع) در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی همچنین به آغاز هفته وقف نیز اشاره کرد و اظهار داشت: وقف یکی از کارسازترین شیوه‌هایی است که متمکنین تمکن مالی خود را به صورت احسانی ماندگار در خدمت نیازهای جامعه قرار می‌دهند.
انتهای پیام/ر10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول