اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

ارائه ۴۶۰ خدمت مددکاری توسط ناجا در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای آبان ماه تا کنون 457 خدمات مددکاری و مشاوره توسط مرکز مددکاری و مشاوره نیروی انتظامی آذربایجان غربی ارائه شده است.

ارائه ۴۶۰ خدمت مددکاری توسط ناجا در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احد مهرمند پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: مرکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی آذربایجان غربی از ابتدای آبان ماه تا کنون 261 مشاوره خانوادگی شامل مسائل تحصیلی و تربیتی، مسائل فردی و مسائل شغلی ارائه کرده است.
وی با اشاره به تعداد مشاوره انتظامی انجام گرفته توسط این مرکز، تصریح کرد: در این مدت 86 فقره مشاوره در زمینه‌ نظام وظیفه و مشاوره حقوقی خدمات ارائه شده است.
این مسئول با بیان اینکه علاوه بر این 50 فقره مشاوره مددکاری اجتماعی نیز توسط مرکز مشاوره و مددکاری استان ارائه شده است، افزود: 60 مورد نیز مشاوره روان‌سنجی شامل تست هوش و تست شخصیت به شهروندان ارائه شده است.
مهرمند با اشاره به اهمیت مددکاری و مشاوره، خاطرنشان کرد: مشاوره و مددکاری علاوه بر علم، نوعی هنر است و شاغلان این بخش باید با تمام وجود زمینه را برای حل مشکلات پیش روی مردم فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه مشاوره و مددکاری کلیدی برای پیشگیری از معضلات اجتماعی است، تصریح کرد: مشاوران و مددکاران باید با ایجاد فضایی مناسب زمینه را برای مراجعه افراد فراهم کنند و با ارائه راهکارهای مناسب از بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه بکاهند.
این مسئول با تقدیر از اقدامات اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: استفاده از ظرفیت مشاوران برون‌سازمان و تقویت روابط با ادارات در امور فرهنگی و اجتماعی می‌تواند استفاده از امکانات موجود برای توسعه در این بخش را فراهم ‌کند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به هجمه‌های مختلف دشمنان در ارتباط با از بین بردن اعتقادات و ارزش‌های موجود در جامعه، گفت: مشاوران و مددکاران باید با درک این تهدیدات و تفهیم راهکارهای مقابله با آن به خانواده‌ها به ویژه به قشر جوان این توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول