اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان زنجان خبر داد:

آموزش رشته مددکاری در دانشگاه علمی کاربردی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان زنجان از آموزش رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه علمی کاربردی زنجان در سالتحصیلی جاری خبر داد.

آموزش رشته مددکاری در دانشگاه علمی کاربردی زنجان
گل‌نساء آقا محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ثبت‌نام افراد متقاضی به ادامه تحصیل در این رشته از طریق اینترنت انجام شده است.
وی با بیا اینکه آزمونی به منظور جذب فراگیر در این رشته صورت می‌گیرد، ادامه داد: افرادی که در این آزمون موفق شوند می‌توانند در این رشته تحصیل کنند.
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان زنجان در ادامه همچنین از برگزاری دوره‌های مهارت‌های زندگی برای مربیان پیش ‌دبستانی خبر داد و گفت: بهزیستی استان زنجان دوره مهارت‌های زندگی را برای همه مربیان پیش‌دبستانی سازمان آموزش و پرورش استان زنجان برگزار کرد.
وی یادآور شد: کارگاه‌های آموزشی ToT در مرحله نخست به منظور آموزش 300 نفر از مربیان مراکز پیش‌دبستانی برگزار شده است.
آقامحمدی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی مذکور به تفکیک منطقه‌ای و به صورت کارگاه‌های 25 نفره برای مربیان پیش‌ دبستانی آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی از 19 شهریور ماه سال‌ جاری آغاز شده است، ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی اعلام شده به صورت دو روزه برگزار می‌شود.
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه تا 11 آبان ماه سال‌جاری آموزش در این کارگاه ها ادامه دارد، افزود: تا زمان تعیین شده کلاس‌های آموزشی برای همه گروه‌های اعلام شده به صورت مستمر ادامه دارد.
وی اذعان داشت: کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی به مدت 16 ساعت برای افراد اعلام شده برگزار می‌شود؛ ارتقا سطح سلامت روانی نوآموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه آموزشی است.
وی تقویت توانایی نوآموزان در تفکر خلاق و مدیریت هیجان‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این طرح آموزشی برشمرد و گفت: تقویت توانایی مهارت‌های مقابله‌ای نوآموزان در برابر مسائل زندگی نیز از دیگر اهداف مورد نظر در این برنامه آموزشی است.
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان زنجان یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه آموزشی را آموزش کودکان با زبان خود کودک برشمرد و ادامه داد: تقویت مهارت و آموزش مهارت‌های مختلف به کودکان با توجه به علائق و مسائل و موضوعات در رده سنی مناسب کودکان صورت می‌گیرد.
وی کنترل خشم و قدرت تصمیم‌گیری را نیز از جمله مسائلی برشمرد که به کودکان آموزش داده می‌شود؛ آموزش کودکان با چیزهای ابتدایی و قابل فهم برای کودکان صورت می‌گیرد.
وی همچنین از عقد تفاهمنامه استانی بهزیستی استان زنجان با آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد و گفت: در کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی بسته‌های آموزشی ویژه گروه سنی پیش ‌دبستانی در اختیار مربیان پیش دبستانی قرار داده می‌شود.
معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان زنجان در پایان همچنین از طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان خبر داد و گفت: این طرح در آبان ماه سال‌ جاری اجرا می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول