اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله پایانی لیگ دسته اول تیراندازی

ترکیب تیم‌های تفنگ و تپانچه قم مشخص شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم هیئت قم برای جدال با رقبا در هفته پایانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.

ترکیب تیم‌های تفنگ و تپانچه قم مشخص شد
محمد جواد متقیان نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: پیکارهای هفته پایانی برای هر شش تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور از اهمیت و ارزش فراوانی برخوردار است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دو تیم به پیکارهای لیگ برتر تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند و البته دو تیم نیز باید از انتهای جدول جدا شده و راهی لیگ دسته اول شوند، قطعا در بوشهر رقابت نزدیکی را بین تیم‌ها در این مرحله شاهد خواهیم بود.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم با بیان اینکه موقعیت در جدول رده‌بندی به شکلی است که تیراندازان قم برای بقا در لیگ دسته اول تلاش می‌کنند، اضافه کرد: ما در این هفته همچون سایر تیم‌های میهمان، باید با میزبان رقابت کنیم که نسبت به کسب امتیازات لازم امید زیادی داریم.
وی از تلاش تیم هیئت قم برای حفظ سهمیه قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: رقابت شش تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی در مرحله پایانی لیگ دسته اول امروز در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
متقیان‌نژاد ابراز داشت: تیم‌های تیراندازی مردان هیئت قم، هیئت گلستان، هیئت بوشهر، شرکت ملی و حفاری، هیئت زنجان و هیئت سیستان و بلوچستان شش تیم حاضر در لیگ دسته اول هستند که امروز تیم قم فقط با بوشهر مسابقه می‌دهد.
وی در خصوص رقابت‌های لیگ دسته اول این نکته را هم بیان کرد که هر تیم حاضر در این رقابت‌ها از شش نفر تیرانداز تشکیل شده است و تیراندازان هر تیم در دو تیراندازی با تفنگ بادی و تیراندازی با تپانچه بادی با حریفان به رقابت می‌پردازند.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم در ادامه به ترکیب تیم‌های تفنگ و تپانچه بادی قم در مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: در ترکیب تیم تفنگ بادی هیئت تیراندازی استان قم، علی اصغر کلهر، حسن مهره‌ساز و میلاد ملاحسینی حضور دارند.
وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که برای تیم تیراندازی با تفنگ بادی هیئت قم، محمود جعفر غفار، علی محمدی و محمدعلی شکراللهی این هفته به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت که ان‌شاءالله شاهد موفقیت آنها نیز باشیم.
متقیان‌نژاد ابراز داشت: در حال حاضر در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور تیم مردان هیئت تیراندازی استان قم، با کسب رتبه پنجم موقعیت خوبی دارد و اگر بتوانیم پنج امتیاز از 10 امتیاز توزیع شده در دیدار با هیئت بوشهر را کسب کنیم، قطعا سهمیه قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حفظ خواهد شد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول