اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان:

هفته دیگر قهرمان تیراندازی لیگ برتر مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: در رقابت‌های لیگ برتر بانوان که تیم تیراندازی باشگاه فولاد ماهان شرکت دارد، سرنوشت این رقابت‌ها به طور کامل مشخص می‌شود.

هفته دیگر قهرمان تیراندازی لیگ برتر مشخص می‌شود
عباس محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان با میزبانی استان اصفهان و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وی در مورد باشگاه فولاد ماهان و حمایت آن از تیراندازی استان اصفهان بیان داشت: قبول حمایت از طرف این باشگاه برای تیراندازی استان بسیار مهم و آینده این رشته ورزشی را در استان اصفهان تضمین کرد.
دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان تاکید کرد: حمایت باشگاه فولاد ماهان از تیراندازی استان اصفهان علاوه بر ایجاد انگیزه خوب در تیراندازان استان اصفهان، حضور مستمر ورزشکاران را نیز در لیگ تیراندازی سبب شد.
وی در مورد مدت زمان همکاری باشگاه فولاد ماهان با هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: از ابتدا حرفی درباره مدت زمان وجود نداشت و امیدوارم این همکاری استمرار دائمی داشته باشد.
محمدی با اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل نبود برنامه‌ریزی نتوانستیم تیم تیراندازی استان اصفهان را آن طور که دلمان می‌خواهد ببندیم، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده از هم‌اکنون خود را برای تیراندازی فصل آینده به طور کامل آماده می‌کنیم.
وی در مورد جمعه هفته آینده و برگزاری رقابت‌های لیگ تیراندازی که در باشگاه شهید زرین اصفهان برگزار می‌شود بیان داشت: روز قبل از این مسابقه تمرین رسمی تیراندازان نیز انجام می‌شود.
دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان اظهار داشت: از امروز اردوی تیراندازان اصفهان و از سه‌شنبه نیز اردوی تیراندازان شهرستان برای حضور در رقابت‌های تیراندازی لیگ بانوان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول