اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد خواستار شد:

مشارکت مردم در ساماندهی سکونتگاه‌های غیر‌مجاز

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: مشارکت مردم یک عنصر اصلی در ساماندهی سکونت‌های غیر‌مجاز است.

مشارکت مردم در ساماندهی سکونتگاه‌های غیر‌مجاز
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مشهد در محل فرمانداری اظهار داشت: مناسبت‌های متعددی در شهریور ماه وجود دارد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها هفته دولت است.
وی افزود: همچنین 4 شهریور ماه روز کارمند بود که از اهمیت‌ خاصی برخوردار است چرا که سیاست‌گذاری، توسعه، پیشرفت و محور اجرای هر کاری کارمندان هستند که باید به آن‌ها توجه جدی شود.
موحدیان بیان داشت: همچنین موضوع تعاون یکی از موضوعات اساسی نظام است و مردم باید به اندازه سرمایه‌ای که دارند در امور اقتصادی مشارکت کنند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس افزود: خوشبختانه بیشتر افرادی که کارهای دولت را دنبال می‌کنند در دفاع مقدس نقش داشته‌اند و می‌توانند نقش سازنده‌ای در پیشرفت کشور داشته باشند.
موحدیان ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس تمام دستگاه‌ها باید در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کنند چرا که نقش فرسنگ در توسعه یک کشور بالاترین موضوعی است که می‌تواند کشور را به توسعه رساند.
فرماندار مشهد تصریح کرد: هیچ کاری بدون پشتوانه فرهنگی به سرانجام نمی‌رسد و با هزینه کم در کودکی می‌توان فرهنگ مناسب را نهادینه کرد چرا که مشارکت مردم زمانی شکل می‌گیرد که افراد از فرهنگ مناسبی برخوردار باشند.
وی افزود: با ساماندهی و هماهنگی‌های صورت گرفته امسال مشکلی در زمینه سرویس مدارس وجود ندارد و امنیت کافی در این زمینه برقرار شده‌ است.
موحدیان در مورد احداث سکونت‌های غیر رسمی در شهر مشهد گفت: مبحث سکونت‌های غیر رسمی مأموریت ویژه‌ای است که دولت در حال پیشگیری آن است و مشارکت مردم یک عنصر اصلی در ساماندهی سکونت‌های غیر‌مجاز است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول