اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واقفی در گفت‌وگو با فارس:

تیم بانوان قم در لیگ برتر کشور به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام تیم بانوان قم به رقابت‌های فصل جدید لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

تیم بانوان قم در لیگ برتر کشور به میدان می‌رود
راحله واقفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برنامه برگزاری و زمان‌بندی برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور اعلام شده و این رقابت‌ها به میزبانی تهران و در قالب لیگ برتر دو و میدانی بانوان روزهای پایانی این هفته آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: با شرکت برترین دو و میدانی‌کاران تیم‌های مختلف، مرحله نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های بانوان کشور از روز بیست و یکم مهر ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز می‌شود.
نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به تعداد مواد رقابتی لیگ امسال، عنوان کرد: پیکارهای مرحله نخست لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های برتر کشور به مدت دو روز در 21 ماده با شرکت بانوان دو و میدانی‌کار برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مراحل دوم و سوم فصل جدید پیکارهای لیگ دو و میدانی بانوان کشور به ترتیب در روزهای سوم و چهارم آبان و سیزدهم و چهاردهم آبان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شهر تهران برگزار می‌شود.
واقفی با بیان اینکه تاکنون 11 گروه 25 نفره برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: تیم دو و میدانی بانوان هیئت قم نیز با توجه به برخورداری از استعدادهای بسیار خوبی در رشته دو و میدانی در این دوره به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.
وی با اشاره به درخشش بانوان دو و میدانی کار قمی در رقابت‌های سال گذشته لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور عنوان کرد: ‌سال قبل شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای بودیم که شاخص‌ترین آن کسب دو عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های رشته پیاده‌روی بود.
نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با تاکید بر اینکه بانوان دو و میدانی کار قمی توانایی درخشش در میادین مهم این رشته را دارند، اضافه کرد: حضور موفق بانوان قمی در مسابقات سال‌های اخیر لیگ و قهرمانی کشور این رشته مایه مباهات و سر بلندی هیئت دو و میدانی و ورزش قم است.
وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه با برنامه‌های هیئت دو و میدانی و توجه بیش از پیش به بخش بانوان، شاهد رسیدن آنان به جایگاه واقعی و موفق خود باشیم، تصریح کرد: بانوان قمی نه تنها به اندازه آقایان بلکه همپای آنان می‌توانند در رقابت‌های مختلف افتخار کسب کنند.
نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در این رشته، اظهار کرد: بدون تردید با همکاری مربیان و حمایت مسئولان این هیئت، تلاش می‌شود تا بانوان قمی به آنچه استحقاق آن را دارند، دست یابند.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول