اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد سیستان‌ و بلوچستان:

مشارکت حداکثری در آیین زیارتنامه بعید تقویت انسجام ملی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت حداکثری مذاهب شیعه و سنی در آیین زیارتنامه بعید تقویت انسجام ملی است.

مشارکت حداکثری در آیین زیارتنامه بعید تقویت انسجام ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان محمود خواجه‌محمودی امروز در دومین جلسه برگزاری زیارتنامه بعید در جمع اعضای کارگروه ستاد زیارت بعید اظهار داشت: دومین جلسه برگزاری زیارت بعید پیرو جلسه قبلی به منظور برنامه‌ریزی در نحوه اجرای مراسم زیارت بعید در استان سیستان و بلوچستان است.
وی از رونمایی طرح فراخوان زیارتنامه بعید خبر داد و افزود: این طرح ملی است که به منظور جذب حداکثری در مراسم زیارت بعید در آستانه برگزاری آن به صورت بنر در سطح شهر نصب می‌شود.
معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ابتدای قرائت زیارتنامه یک جلد زیارتنامه بعید به صورت رایگان در اختیار حاضران قرار می‌گیرد.
خواجه‌محمودی خاطرنشان کرد: کتابت زیارتنامه بعید توسط 25 نفر از خوشنویسان و برپایی کارگاه نقاشی و خط از جمله برنامه‌های جانبی آیین زیارتنامه بعید در زاهدان است.
وی با بیان اینکه زیارت بعید فرصت مناسب برای پیوند مذاهب با یکدیگر است بیان داشت: مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که شیعه و سنی بر مسائل مشترک دقت داشته باشند و از این نقاط مشترک برای مستحکم کردن انسجام ملی خود استفاده کنند.
معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زیارتنامه بعید دوم بهمن ماه مصادف با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام در زاهدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30/گ2000
  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول