اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خبر داد

ارسال آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره کوثر پرفروغ

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از ارسال آثار هنرمندان عضو کانون‌های مساجد استان به جشنواره کوثر پرفروغ خبر داد.

ارسال آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره کوثر پرفروغ
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری اظهار کرد: 65 اثر هنری در همه رشته‌ها و بخش‌های مختلف از 51 نفر از خواهران عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برای شرکت در این جشنواره ارسال شد.
وی افزود: این جشنواره در قالب‌های شعر، وبلاگ‌نویسی، خوشنویسی، مقاله‌نویسی، نقاشی و طراحی و آثار ابتکاری با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم برگزار می‌شود.
ذوالفقاری ادامه داد: جشنواره کوثر پرفروغ، 27 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم و با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به ارسال آثار هنری از هنرمندان مسجدی خواهر در جشنواره کوثر پرفروغ، واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در سال آینده راه‌اندازی شود.
ذوالفقاری ادامه داد: علاقه‌مندان و هنرمندان مسجدی از این استان در جشنواره‌های مختلف حضوری پرشور و گسترده دارند که این امر سبب بالنده شدن آنان در رشته‌های مرتبط خواهد شد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول