اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیروکارزین تاکید کرد

برگزاری مناسب مراسم پایانی ماه صفر

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیروکارزین گفت: حفظ ارزش‌ها مقدم بر تمام مسائل است و نهادهای فرهنگی در اجرای هر چه بهتر مراسم و برنامه‌های دهه آخر ماه صفر تلاش کنند.

برگزاری مناسب مراسم پایانی ماه صفر
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی قیروکارزین که با حضور تمام نهادهای مرتبط با این بخش در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مسائل فرهنگی در این شهرستان سمت و سوی خوبی پیدا کرده و ساماندهی و اجرای کامل و دقیق برنامه‌های فرهنگی نیازمند همکاری تمام نهادهای مرتبط است.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فرهنگ در جامعه خاطرنشان کرد: گاهی دیده می‌شود که بعضی مدیران در اجرای برنامه‌های فرهنگی کوتاهی می‌کنند غافل از اینکه مسائل فرهنگی اساس کار و از نیازهای ضروری جامعه به ویژه در این زمان است.
اکبری حفظ فرهنگ و ارزش‌ها را مقدم بر تمام مسائل دانست و ادامه داد: یک فرد عادی شاید به عمق اهمیت کارهای فرهنگی واقف نباشد و این وظیفه تمام نهادهای فرهنگی است که فرهنگ دینی، انسانی و اجتماعی را در جامعه نهادینه کنند.
امام جمعه قیروکارزین خطاب به روابط عمومی‌های ادارات بیان داشت: یکی از وظایف عمده روابط عمومی هر اداره پرداختن به برنامه‌های فرهنگی در داخل و بیرون اداره خود است و باید نشانه‌های هر مناسبت در فضای هر اداره و در سردر آن مشهود باشد.
وی با اشاره به نام‌گذاری یکی از سال‌های گذشته به نام پیامبر اعظم (ص) به فرموده مقام معظم رهبری ابراز داشت: این نامگذاری‌ها پیام‌های بزرگی دارد و با توجه به اهانت‌های دشمنان در آن سال به پیامبر (ص) یکی از اساسی‌ترین ستون‌های استواری دین ما در روزنامه‌ها و جرایدشان اوج بیداری ما را در برابر توطئه‌های دشمنان می‌طلبد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قیروکارزین در پایان افزود: با توجه به ورود شخصیت‌های مذهبی در دهه آخر صفر در این شهرستان و همچنین وجود مبلغان توانا در قیروکارزین از آنان به خوبی استفاده شود و نهادهای فرهنگی مراسم این دهه را با عظمت برگزار کنند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول