اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

گازبهای 33 درصد مشترکان مازندران غیرحضوری پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: بیش از 33 درصد مردم استان مازندران امسال قبض گاز خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کرده‌اند.

گازبهای 33 درصد مشترکان مازندران غیرحضوری پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محسن عرب مقصودی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ استفاده از روش‌های الکترونیکی برای پرداخت قبوض گفت: 773 هزار و 173 قبض گاز در سال 1390 به صورت غیرحضوری و الکترونیکی در استان مازندران پرداخت شده است.
وی هدف از اجرای طرح پرداخت غیرحضوری قبوض گاز را صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی، کمک به سلامت و بهداشت روانی و جسمی، گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیک، همراهی با عزم ملی ایجاد دولت الکترونیک و سرعت در ارائه خدمات عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: از مجموع 2 میلیون و 320 هزار پرداخت قبض گاز امسال در استان یک میلیون و 547 هزار و 152 مورد به صورت حضوری و با مراجعه به بانک‌ها پرداخت شده است.
عرب مقصودی ادامه داد: از مجموع 773 هزار و 173 پرداخت غیرحضوری نیز 293 هزار و 336 مورد از طریق خودپردازها، 91 هزار و 771 مورد از طریق اینترنت و 388 هزار و 66 مورد از طریق سایر موارد بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه این ارقام آمار در سطح استان مازندران چندان مطلوب نیست، گفت: با توجه به تبلیغات سراسری انجام شده باید فرهنگ استفاده از روش‌های الکترونیکی برای پرداخت قبوض ترویج پیدا کند.
وی ادامه داد: مشترکان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، در منزل یا محل کار قبوض گاز خود را پرداخت کرده و دیگر نگران تاخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.
عرب مقصودی خاطرنشان کرد: در نظر داریم با تبلیغات همگانی در مساجد، مدارس و نمازهای جمعه و توزیع بروشور و کاتالوگ در سطح شهر بتوانیم با ترویج فرهنگ مصرف صحیح گاز در آغاز فصل سرما شهروندان را به استفاده از روش‌های الکترونیکی برای پرداخت قبوض ترغیب کنیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول