اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال صورت گرفت

پرداخت روزانه 128 هزار تومان صدقه توسط همدانی‌ها

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در 9 ماه امسال پرداخت روزانه 128 هزار تومان صدقات از طریق مردم نوع‌دوست استان را شاهد بودیم.

پرداخت روزانه 128 هزار تومان صدقه توسط همدانی‌ها
جعفر چهر‌قانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در 9 ماه امسال 34 میلیارد و 311 میلیون و 257 هزار ریال از طریق مردم نوع‌دوست استان به صندوق‌های صدقات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان واریز شده که روزانه بالغ بر 128 هزار تومان را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان 27 درصد رشد داشته و تقریباً 52 درصد از برنامه سال جاری را محقق کرده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان ادامه داد: این مبلغ صدقات از طریق 200 هزار صندوق صدقات خانگی و توسط 100 نفر نیروهای خرید خدمت این حوزه جمع‌آوری شده و در امور فرهنگی، احداث مسکن، تأمین جهیزیه، درمان و دیگر نیازهای خانواده‌های‌ زیر پوشش و اقشار نیازمند هزینه می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تا نیمه اول دی ماه سال جاری مبلغ 47 میلیارد و 279 میلیون و 226 هزار و 900 ریال زکات از طریق کشاورزان و روستائیان در سطح استان به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان پرداخت شده است.
چهر‌قانی تأکید کرد: از این رقم زکات جمع‌آوری شده 46 میلیارد و 632 میلیون و 271 هزار و 450 ریال زکات پروژه و 646 میلیون و 955 هزار و 450 ریال زکات غیر پروژه است.
وی بیان کرد: از این مبلغ زکات جمع‌آوری شده تعداد 205 پروژه عمرانی شامل مسجد، مجتمع فرهنگی مذهبی، غسالخانه، بهسازی روستاها، احداث پل، احداث مسکن مددجویی و ... در سطح روستاهای استان احداث خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در پایان سخنانش گفت: رتبه نخست زکات جمع‌آوری شده در سطح استان با رقم 16 میلیارد و 528 میلیون ریال مربوط به شهرستان ملایر و رتبه آخر نیز با رقم 871 میلیون و 855 هزار ریال مربوط به شهرستان اسدآباد بوده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول