اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس:

آسیب‌های اجتماعی در فردوس ‌کمتر از سایر شهرهای کشور است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی فردوس گفت: در این شهرستان‌ به دلیل غنای بالای فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی به مراتب کمتر از سایر شهرهای کشور است‌.

آسیب‌های اجتماعی در فردوس ‌کمتر از سایر شهرهای کشور است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدحسن قلیچ ظهر امروز در نشست توجیهی مدیران، معاونان آموزشی و پرورشی و رؤسای انجمن‌های اولیا و مربیان شهرستان فردوس با موضوع مضرات قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز اثرات منفی و مضری بر پیکره اقتصادی هر کشور وارد می‌کند که از این آثار سوء نمی‌توان به سادگی گذر کرد.
وی افزود: باندهای مافیایی سودهای کلان و بسیار زیادی را از راه قاچاق کالا و ارز به دست می‌آورند که این پول‌ها می‌تواند در راه درست خود و در آبادانی کشور هزینه شود.
قلیچ تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی به تنهایی در توان نیروی انتظامی نیست بلکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید همکاری و مشارکت داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی فردوس یادآور شد: اسلام بر پایه اعتقادات، اخلاق و احکام استوار است و به سبب اینکه برخی از افراد در اعتقادات و اخلاق خود ضعیف هستند، دشمن نیز امروز اعتقادات و باورهای ما را هدف گرفته است.
وی اثرات هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن را بسیار بیشتر از جنگ‌های نظامی و فیزیکی دانست و گفت: اعتیاد، ترویج فساد و فحشا، راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت از جمله روش‌های دشمن برای هجمه به جوانان ایرانی است.
قلیچ افزود: بهترین روش دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی، نفوذ در بین جوانان است از این رو خانواده‌ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.
فرمانده نیروی انتظامی فردوس تصریح کرد: در شهرستان فردوس به سبب غنای بالای فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی به مراتب کمتر از سایر شهرهای کشور است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز گفت: حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت حوزه‌ای حساس و مخاطره‌آمیز است و کودک از سن 6 سالگی وارد این عرصه می‌شود.
حسین وحیدی افزود: متولیان تعلیم و تربیت باید شاکله وجودی و شخصیتی کودکان را در مدرسه شکل دهند و از این رو نقش مدرسه مهم‌تر از دانشگاه است چرا که شخصیت دانش‌آموز هنگام ورود به دانشگاه تا حدودی نفوذناپذیر است.
وی تصریح کرد: هر اندازه زمینه بروز آسیب‌ها بیشتر شود وظیفه متولیان تعلیم و تربیت نیز دشوارتر می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش فردوس یادآور شد: امروز دشمن وارد خانه‌های ما شده و سالانه جوانان زیادی قربانی هجمه‌های دشمن می‌شوند از این رو باید سخت بیدار و هوشیار باشیم و در این بین نقش مدیران و مربیان بسیار مورد توجه است.
در حاشیه این نشست نمونه‌هایی از عملکرد و کشفیات کلانتری مرکز شهرستان فردوس شامل کشفیات ماهواره‌ای، علائم شیطان پرستی، سی‌دی‌های غیرمجاز، آلات و ادوات مواد مخدر، مشروبات الکلی دست‌ساز در معرض دید قرار داده شده بود.
انتهای پیام‌/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول