اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مخترع کرمانشاهی

دستگاه مولد چندمنظوره خورشیدی اختراع شد

خبرگزاری فارس: مخترع دستگاه مولد چندمنظوره خورشیدی گفت: تولید انرژی الکتریسیته در هر نقطه از روز از توانایی‌های دستگاه چندمنظوره خورشیدی است.

دستگاه مولد چندمنظوره خورشیدی اختراع شد
سعید سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از اختراع دستگاه مولد چندمنظوره خورشیدی به شماره ثبت 67352 با حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد.
وی درباره این اختراع گفت: محصول اجرا شده دستگاه مولد چندمنظوره خورشیدی با توانایی‌های فراوان است که یکی از کامل‌ترین و متمرکز‌ترین دستگاه‌های مولد خورشیدی بوده که تاکنون در جهان ساخته شده است.
سلطانی افزود: در این دستگاه به دلیل تولید همزمان چند نوع انرژی از یک روش به‌کار‌گیری جدید با حجم محدود از چند نوع انرژی به صورت همزمان و دائم برخوردار می‌شویم که از جمله آن می‌توان به تولید برق با توان بالا به دلیل نورپردازی مناسب در تمام اوقات روز نام برد.
وی خاطر نشان کرد: تولید آبگرم و گرما از خورشید به صورت همزمان، آب سرد و سرما از گرمای حاصله به صورت همزمان، آب شیرین و ذخیره آن و امکان نصب سبد میوه خشک‌کن با توانایی‌های زیاد از توانمندی‌های عمده دستگاه چندمنظوره خورشیدی است. 
این مخترع در خصوص طرح‌های در دست اقدامش گفت: باسکول الکترونیکی اتومبیل برای نصب بر روی تمامی خودروهای حمل بار را در دست تهیه دارم به نحوی که این دستگاه بتواند در هر زمان بار و وزنی که به خودرو اضافه می‌شود را سنجیده و به کابین راننده توسط صفحه دیجیتال اطلاع ‌دهد.
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول