اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس تأکید کرد

ایجاد کمپ‌های نوروزی با محوریت نمازخانه و مسجد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت: کمپ‌های نوروزی باید با محوریت نمازخانه و مساجد ایجاد شود.

ایجاد کمپ‌های نوروزی با محوریت نمازخانه و مسجد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان فارس، اظهار داشت: معتقدیم باید در ساخت مجموعه‌ها و مجتمع‌های مختلف فرهنگی و تجاری در شهر نیز بهترین فضاها به ساخت مساجد اختصاص داده شود.
فیروزآبادی بیان داشت: در نوروز امسال باید برنامه‌ریزی‌های صحیحی برای استقبال از میهمانان نوروزی مورد توجه قرار گیرد و کاستی‌های نوروزهای گذشته نیز به نوعی جبران شود.
وی ادامه داد: در ورودی‌های شیراز نیازمند راه‌اندازی کمپ‌هایی مجهز و در شأن سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم و باید به موضوع نماز و اشاعه آن توجه ویژه شود.
معاون استاندار فارس همچنین ابراز داشت: نصب چادرهای مسافرتی در شیراز نیز باید با برنامه‌ریزی ویژه صورت گیرد و از نصب چادرها در معابر عمومی جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: باید مکان‌هایی ویژه که بهترین تجهیزات اقامتی و رفاهی در آنان حاکم است برای نصب چادرهای میهمانان و اسکان آنان اختصاص داده شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود اشاعه فرهنگ نماز در شهر سوم حرم اهل بیت (ع) را خواستار شد و خاطرنشان کرد: در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌ها طوری باشد که مردم به موضوع نماز و اشاعه این فریضه مهم توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول