اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه هتل‌داران قم:

هتل بین‌المللی در قم نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه هتل‌داران استان قم گفت: هتل بین‌المللی باید بیش از 5 ستاره داشته باشد که چنین هتلی در قم وجود ندارد.

هتل بین‌المللی در قم نداریم
محمد‌تقی مستقیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در استان قم 40 هتل ‌و هتل آپارتمان خدمات گوناگونی که بر اساس تعداد ستاره هتل‌ها تعیین شده به زائرین کریمه اهل بیت (س)‌ ارائه می‌کنند.
وی درجه بندی هتل‌ها را بر اساس کیفیت در ارائه خدمات و درجه بندی که از سوی سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اعمال می‌شود، عنوان کرد.
رئیس جامعه هتل‌داران استان قم با اشاره به تعداد هتل‌های ممتاز و فوق ممتاز در قم تصریح کرد: هم اکنون تعدادی هتل سه و چهار ستاره در سطح شهر قم به صورت پراکنده فعالیت می‌کنند و امتیاز آنها به میزان نزدیکی ‌یا دوری از حرم مطهر حضرت معصومه (س)‌ مربوط نمی‌شود.
وی نرخ هتل‌ها را بر اساس تعداد ستاره‌هایی که از سوی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ارائه می‌شود، عنوان کرد و گفت: نظارت دقیقی بر قیمت هتل‌ها انجام می‌شود و هیچ هتلی حق قیمت گذاری به صورت مستقل ندارد.
مستقیمی ادامه داد: نرخ ارائه خدمات اقامتی در هتل‌ها توسط جامعه هتل‌داران صورت می‌گیرد و برای تایید نهایی به اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ارسال می‌شود که پس از تایید با توجه به درجه هتل‌ها به آنان ابلاغ می‌شود.
وی تغییر نرخ ارائه خدمات اقامتی در هتل‌ها را در فاصله زمانی یک سال عنوان ‌و بیان کرد: پروسه یک ساله کمترین زمان برای تغییر قیمت‌ هتل‌ها است و این زمان ممکن است بیش از یک سال نیز طول بکشد.
رئیس جامعه هتل‌داران استان قم تصریح کرد: هتل‌ها مسافرانی را که مدارک شناسایی در دست ندارند پذیرش نمی‌کنند و این افراد برای پذیرش به اماکن نیروی انتظامی معرفی و پس از گواهی مبنی بر پذیرش فرد از سوی این نهاد می‌توانند به اقامت در هتل بپردازند.
وی با بیان اینکه هتل بین‌المللی باید به دلیل ارائه خدمات با کیفیت بالا بیش از پنج ستاره داشته باشد، خاطرنشان کرد: هتلی که قابلیت بین‌المللی داشته باشد در قم وجود ندارد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول