اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی:

صیانت از آبروی افراد از سوی دسته‌های گزینش رعایت شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی قانون‌مداری و حفظ آبرو و کرامت انسانی افراد را دو اصل مهم در امر گزینش دانست.

صیانت از آبروی افراد از سوی دسته‌های گزینش رعایت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی‌اصغر رشید در نخستین گردهمایی گزینش‌گران استان اظهار داشت: عدالت‌محوری، حفظ مصالح نظام و نیز جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق افراد در معرض گزینش از دیگر مواردی است که بایستی برای انجام هرچه مطلوب‌تر این امر خطیر مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌رضوی اضافه کرد: هرچند ارزیابی کارشناسان تهران از عملکرد هسته گزینش استانداری خراسان‌رضوی مثبت بوده است اما بایستی به استمرار امر آموزش در راستای ارتقای آگاهی و یادآوری نکات ظریف این وظیفه مهم بیش از پیش توجه کرد.
جانشین رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود، بسترسازی برای حضور حداکثری مردم را وظیفه تمام مسئولان دانست و اظهار داشت: قانون‌مداری آحاد ملت ایران شامل مجریان انتخابات، کاندیداها و نیز مردم شرط لازم و کافی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و تبدیل آن به افتخاری دیگر برای کشور است.
وی از بصیرت به عنوان مرتبه‌ای بالاتر از آگاهی یاد کرد و ادامه داد: مردم در فتنه‌های طراحی شده متعدد پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه فتنه 88 و اعتقاد راسخشان به دین، ولایت را اثبات کردند.
رشید تصریح کرد: به لطف خدا، فرمایشات رهبری و عزم ملت ایران توطئه‌های دشمنان نظام از جمله آشوب تیر ماه 78، فتنه 88، تحریم‌های اقتصادی، قطع‌نامه‌های شورای امنیت و شورای حکام انرژی هسته‌ای و نیز جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی توسط ایادی داخلی و خارجی نظام سلطه با شکست رو به ‌رو بوده است.
وی افزود: با این وجود وقوع فتنه دو سال پیش، 10 سال پس از واقعه تیر ماه 78 نشان داد که نباید لحظه‌ای از هوشیاری و رصد تحرکات دشمنان غافل شد.
قربان‌پور رئیس هسته گزینش استانداری خراسان‌رضوی نیز در مورد اهداف برگزاری این جلسه اظهار داشت: تعامل میان گزینش‌گران و استفاده از نقطه نظرات آنان در آسیب‌شناسی موضوعات این حوزه مهم‌ترین رویکرد این همایش است.
وی ضمن تاکید بر استفاده از منابع موثق در تکمیل اطلاعات پرونده گزینش افراد اظهار داشت: با توجه به اهمیت، حساسیت و ظرافت امر گزینش‌گری با وجود تسلط گزینش‌گران، در قالب کارگاه‌های آموزشی اصول و دستور‌العمل‌های منبع‌یابی محققان، روش مصاحبه و سایر موارد یادآوری می‌شود.
قربان‌پور ابراز امیدواری کرد برگزاری این دوره آموزشی و استمرار آن در بهبود بیش از پیش عملکرد گزینش‌گران موثر واقع شود.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول