اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدایتخواه:

ورشکستگان صحبت از تقلب در انتخابات می‌کنند

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برخی افراد که می‌دانند در انتخابات با اقبال عمومی رو به رو نخواهند شد خود و اطرافیانشان مدام از تقلب سخن به میان می‌آورند، گفت: ورشکستگان صحبت از تقلب در انتخابات می‌کنند.

ورشکستگان صحبت از تقلب در انتخابات می‌کنند
ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه روا نیست در نظام جمهوری اسلامی نمک این نظام را بخوریم و نمکدان بشکنیم، اظهار کرد: کسانی که تا پیش از انقلاب هیچ‌گونه شخصیت و وجاهتی نداشتند به برکت رویکرد عدالت‌محور این نظام اکنون هویت گرفته و شخصیت اجتماعی پیدا کرده‌اند باید بیشتر به گذشته خود اندیشه کنند.
وی گفت: ما نیز به عنوان نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی اگر اکنون دارای پایگاه و جایگاه اجتماعی هستیم همه به واسطه برکات این انقلاب است و به حتم اگر فداکاری امام و مردم در ایجاد چنین انقلابی نبود اکنون در همان محرومیت تاریخی به سر می‌بردیم و معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار ما بود.
هدایتخواه با اشاره به اینکه انتخابات در سه دهه اخیر در جمهوری اسلامی مایه عزت و آبروی این نظام در عرصه‌های بین‌المللی بوده، تاکید کرد: چرا باید با دست خود و در کشور خود و در میان مردمی که به ما آبرو بخشیده‌اند بر طبل تقلب در انتخابات بکوبیم و مایه خشنودی و شادی دشمن شویم.
این عضو برجسته فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همه مسئولان کشوری و استانی از مدت‌ها قبل با زحمات طاقت‌فرسا به دنبال برگزاری انتخابات پرشور و با صلابت و البته سالم در کشور هستند که صحبت از چنین مسائلی آب به آسیاب دشمن ریختن است.
هدایتخواه افزود: اگر بتوانیم برنامه‌ جامع و عملکرد خوب خود را به مردم ارائه دهیم بی‌شک اقبال مردمی خواهیم داشت و باید بدانیم که ساز مخالف زدن در انتخابات پیش رو حرکت در مسیر فتنه 88 است.
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اسیر خیال‌بافی‌ها نخواهند شد و در انتخابات با همه وجود شرکت کرده و در انتخاب اصلح نیز نیازی به قیم ندارند، ابراز داشت: مردم مسیر و جهت‌ واقعی در انتخابات را از ولی‌فقیه می‌آموزند و گوش به فرمان رهبر خود با بصیرتی که دارند در انتخابات شرکت می‌کنند و در این راه فریب سودجویان و طمع‌ورزان را نخواهند خورد.
هدایتخواه افزود: هر نامزد انتخاباتی که از فیلتر نظارت‌ها بیرون آمد برای همه محترم است و کسی حق ندارد با سخن نسنجیده و خلاف واقع در پی بیرون کردن رقیب از صحنه باشد.
انتهای پیام/‌غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول