اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد

ارائه 140 هزار نفر ساعت آموزش از سوی مرکز آموزش بازرگانی قم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: مرکز‌ آموزش بازرگانی استان قم سال 89 با آموزش 140 هزار نفر ساعت به رتبه برتر در سطح کشور دست یافت.

ارائه 140 هزار نفر ساعت آموزش از سوی مرکز آموزش بازرگانی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن محمدی‌مبارز ظهر امروز در کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات که در مجتمع فرهنگی وتوس قم برگزار شد، اظهار داشت: آموزش در ایران به ویژه در استان قم در زمینه بازاریابی از سرانه پایینی برخوردار است به همین دلیل مرکز‌ آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تلاش کرده است تا با ارائه آموزش‌های کاربردی، اقتصاد استان قم را متحول سازد.
وی دولت را مظهر قدرت معرفی کرد و افزود: مخاطبان این کنفرانس مدیران دولتی، مدیران مالی و فروش کارخانجات کشور هستند که چرخه اقتصاد ایران را در دست دارند.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اذعان داشت: خدمات بازرگانی که عمده آن را کسب و کار تشکیل می‌دهد، نیازمند آموزش‌های لازم و برنامه‌ریزی استراتژیک است.
محمدی‌مبارز بیان داشت: مرکز‌ آموزش بازرگانی استان قم سال 89 با آموزش 140 هزار نفر ساعت به رتبه برتر در سطح کشور دست یافت.
وی به پیشینه تاسیس این مرکز اشاره کرد و گفت: مرکز آموزش بازرگانی مهر ماه سال 88 آغاز به کار کرده و با گذشت دو سال از تاسیس توانست به دلیل فعالیت و تلاش روزافزون از استان‌های اصفهان و تبریز که دو رقیب مهم محسوب می‌شوند، جلو بیفتد.
کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات، کسب فرصتی برای پاسخگویی به مسائل و چالش‌های پیش رو در بازار، ‌فرصتی برای یادگیری آسان از طریق حضور فعال در بحث‌های تخصصی بازاریابی، فرصتی برای یافتن ایده‌های جدید برای کسب و کار و فرصتی برای گفت‌وگو و یادگیری از برترین‌های بازار را برای مخاطبان فراهم می‌کند.
این کنفرانس در دو سالن جداگانه برگزار و بین مخاطبان بسته‌های علمی و آموزشی توزیع شد و شرکت‌کنندگان با انتخاب مبانی مورد علاقه خود، در مراسم حضور یافتند.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول