اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

مرکز آموزش بازرگانی طلایه‌دار آموزش‌های نوین تجاری است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت قم گفت: مرکز آموزش بازرگانی استان قم با ارائه 140 هزار نفر ساعت، طلایه‌دار آموزش‌های نوین تجاری است.

مرکز آموزش بازرگانی طلایه‌دار آموزش‌های نوین تجاری است
حسن محمدی مبارز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تدوین برنامه‌های مرکز آموزش بازرگانی در آستانه سال جدید اظهار داشت: مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم در سال 91، سومین سالروز تاسیس خود را با تلاشی مضاعف آغاز خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه سال 91 سالی پرشور برای مرکز آموزش بازرگانی است، تصریح کرد: افتتاح چندین مرکز همسو با مرکز آموزش بازرگانی، انجمن علمی بازاریابی،‌ شرکت توسعه صادرات، کمیسیون تخصصی آموزش ‌و پژوهش در حوزه صنعت، معدن و تجارت از جمله طرح‌هایی خواهد بود که در سومین سال تاسیس مرکز آموزش بازرگانی اجرایی می‌شود.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت قم ادامه داد: مرکز آموزش بازرگانی در تلاش است با تدوین برنامه‌ای دقیق،‌ سال 91 را  سالی پر از شکوفایی و ماندگاری در عرصه‌های گوناگون آغاز کند.
 وی از جمله برنامه‌هایی را که در دست تدوین قرار دارد، شناسایی حوزه کشورهای هدف صادراتی، شناسایی ‌کشورهای جدید و دعوت از اساتید برجسته خارجی در زمینه تجارت عنوان کرد.
محمدی مبارز ‌برگزاری کارگاه‌های ویژه با حضور اساتید برجسته‌ای چون پرویز درگی، احمد روستا و دیگر اساتید مجرب از جمله برنامه‌های در دست تدوین سال آینده ذکر کرد.
وی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت‌،‌ معدن و تجارت قم، هماهنگی با مراکز کاریابی برای به‌کارگیری نیروهای آموزش دیده این مرکز را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که با تدوین و تصویب آن در دستور کار سال آینده قرار خواهد گرفت.
محمدی مبارز به برنامه‌های مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت قم تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری 25 کارگاه آموزشی در تقویم مرکز آموزش بازرگانی تدوین شده که تاکنون از این تعداد پنج کارگاه آموزشی برگزار شده است.
وی از جمله کارگاه‌هایی را که تا پایان سال برگزار می‌شود مذاکرات تجاری روش ارزیابی طرح‌های اقتصادی نام برد.
مدیر مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ‌با بیان اینکه استان قم در ارائه آموزش‌های نوین توانسته است، رتبه‌های برتر کشوری را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم با ارائه 140 هزار نفر ساعت آموزشی طلایه‌دار ارائه آموزش‌های نوین در زمینه‌های بازاریابی،‌ تجارت و ... زمینه‌هایی که کمبود آموزش صحیح در آن حس می‌شود، است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول