اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

واقعیت‌های دفاع مقدس به جامعه انتقال داده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: باید واقعیت‌های دوران دفاع مقدس همانگونه که بوده است به جامعه انتقال داده شود.

واقعیت‌های دفاع مقدس به جامعه انتقال داده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال قربانی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاستگذاری، هدایت کلی، نظارت و حمایت در راستای حفظ آثار فرهنگی جهاد و دفاع مقدس از اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه ماموریت این بنیاد ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است، بیان داشت: باید در راستای اشاعه این ارزش‌ها در جامعه تلاش کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان یادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان الگوهای جامعه هستند که باید در راستای معرفی این قشر به جامعه برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گیرد.
وی بر ضرورت آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید این ارزش‌ها آنچنان که در دوران دفاع مقدس روی داده است به نسل جوان انتقال داده شود.
قربانی بیان داشت: رزمندگان اسلام با همه توان و قدرت خود به میدان جهاد آمده و باید این الگوها همان گونه که در این دوران به دفاع از انقلاب پرداختند به جامعه معرفی شوند.
وی با تبیین جایگاه شهادت و جهاد در جامعه بر ضرورت احیای ارزش‌های جهاد در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: باید واقعیت‌های دوران دفاع مقدس همانگونه که بوده است به جامعه انتقال داده شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر فلسفه‌ای که در قالب هنر نگنجد ماندگار نیست، یادآور شد: مختارنامه به دلیل استفاده از هنر تاثیر مطلوبی در جامعه دارد.
وی با اشاره به اینکه باید فیلم‌هایی که در راستای معرفی دوران دفاع مقدس ساخته می‌شود منطبق بر واقعیت باشد، افزود: برخی از فیلم‌هایی که در کشور ساخته می‌شود، منطبق بر واقعیت نیست.
قربانی بر لزوم استفاده از کارگردانانی که خود در دوران دفاع مقدس حضور یافته‌اند تاکید کرد و افزود: فیلم‌های ساخته شده باید واقعیت این دوران را به خوبی به جامعه ارائه کند.
وی ایران را جزو کشورهای موفق در سطح جهانی دانست و افزود: اگر فداکاری‌ها و ایثار شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس نبود، ایران دارای این جایگاه والا نمی‌شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان توجه به نشر ارزش‌های دفاع مقدس را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق، شرایط را برای آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه با آرمان‌های شهدا و جنگ مهیا کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول