اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حق رزمندگان زنجانی در دفاع مقدس ادا نشده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با وجود همه فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه دفاع مقدس هنوز حق رزمندگان زنجانی ادا نشده است.

حق رزمندگان زنجانی در دفاع مقدس ادا نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان اظهار داشت: نقش رزمندگان دوران دفاع مقدس با مروری بر هشت سال دوران دفاع مقدس به خوبی عیان می‌شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رزمندگان زنجانی در دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: نقش گردان‌های مختلف استان در عملیات‌های تاثیر گذار و مهم به حدی است که مقام معظم رهبری نیز این رزمندگان را مورد لطف قرار داده و از آنان به عنوان غواصان دریادل یاد می‌کنند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: رزمندگان زنجانی همواره در صف مقدم جبهه قرار داشته و در عملیات‌های مختلف از این نیروها به عنوان خط شکن استفاده می‌شد.
وی با اشاره به عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس و حضور رزمندگان و فرماندهان زنجانی در این عملیات‌ها یادآور شد: رزمندگان استان در عملیات‌های مختلف افتخارآفرینی کرده و در سخت‌ترین شرایط به عنوان نیروهایی تاثیرگذار در جنگ محسوب می‌شدند.
کرمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان زنجان  بر لزوم ادامه راه این شهدا و احیای ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس استان زنجان بیش از 3 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد تا نهال نوپای نظام جمهوری اسلامی را که دشمنان چشم دیدن آن را نداشتند سیراب کرده و به درختی تنومند در عرصه‌های مختلف بین‌المللی تبدیل کند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اگر رزمندگان اسلام با درک موقعیت کشور به خوبی از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، امروز وظیفه همه افراد جامعه است تا با ادامه راه شهیدان انقلاب را سربلند و پیروز به جهان عرضه کنند.
وی حفظ آثار دوران دفاع مقدس را از ضروریات جامعه امروز برشمرد و بیان کرد: باید ارزش‌های والای شهادت و ایثارگری در جامعه به ویژه در بین نسل جوان به خوبی تبیین شده و جایگاه واقعی آن در جامعه نهادینه شود.
کرمی نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس را وظیفه یادگاران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: اگر از یک‌هزار و 400 سال پیش راه امام حسین (ع) ادامه یافته و تمام‌شدنی نیست به برکت ایثار، گذشت و فداکاری امام حسین و یاران باوفایش است که این خون‌ها در طول تاریخ جوشیده و نسل‌های آینده را با فرهنگ شهادت سیراب کرده است.
وی با اشاره به اینکه نهضت عاشورا همچنان زنده و تمام نشدنی است، بیان کرد: باید فرهنگ دوران دفاع مقدس نیز در جامعه نهادینه شده و به نسل‌های آینده انتقال داده شود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر لزوم احیای ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس از سوی رزمندگان، قلم به دستان و افراد تاثیرگذار جامعه تاکید کرد و افزود: باید در راستای احیای ارزش‌های این دوران فعالیت‌های تاثیرگذاری صورت گیرد.
وی یادآور شد: با وجود همه فعالیت‌هایی که در این حوزه انجام شده است اما حق رزمندگان استان زنجان هنوز به خوبی ادا نشده و در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی‌های بهتری است.
کرمی لحظه لحظه دوران دفاع مقدس را سرشار از خاطرات و وقایع توصیف‌ناپذیر عنوان کرد و افزود: باید این ارزش‌ها به خوبی جمع‌آوری شده و به نسل جوان انتقال داده شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول