اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مردم هوشمندانه به کاندیدای خود رأی دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بر حضور هوشمندانه مردم در انتخابات و رأی دادن به کاندیدای مورد نظر خود را تأکید کرد.

مردم هوشمندانه به کاندیدای خود رأی دهند
آیت‌الله علی‌اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: مسلمانان بعد از پشت کردن به امام حسین (ع) در زمینه‌های زیادی به لطمه‌های جدی دچار شدند از این رو می‌طلبد مسلمانان به ویژه نسل جدید از کنار درس‌ها و عبر‌ت‌های حوادث کربلا راحت نگذرند.
وی تصریح کرد: با وجودی که 14 قرن از حوادث کربلا می‌گذرد ولی همچنان به برکت خون سیدالشهداء نام و یاد شهدای کربلا در کشورهای مسلمان زنده است بر این اساس برای تحقق آرمان‌های شهدای آن باید همواره تلاش کنیم به طوریکه در راستای تداوم استقرار حکومت اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه گام برداریم.
این مسئول با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی با الهام از شهدای کربلا در جبهه‌های حق علیه باطل در جبهه‌ها حضور یافتند، ادامه داد: فرزندان ملت ایران در طول سال‌های تجاوز ددمنشانه دشمنان به کشورمان با سرمشق قرار دادن جوانان صدر اسلام به دفاع از خاک پاک کشورمان پرداختند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت بصیر و فهیم ایران زمین باید در انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود معیارهای اسلامی را در کنار قابلیت‌ها و توانمندی‌های افراد مورد توجه قرار دهند تا افرادی که با رأی آنها انتخاب می‌شوند کشورمان به سوی جامعه اسلامی سالم و مطابق با آرای بنیانگذار کبیر و مقام معظم رهبری سوق دهند.
وی حضور هوشمندانه مردم در انتخابات و رأی دادن به کاندیدای مورد نظر خود خواستار شد و اظهار داشت: باید اقشار مختلف مردم به وظیفه سنگینی که در این ایام بر دوش گرفته‌اند به معنای واقعی کلمه آگاه باشند لذا توأم  با بصیرت و آگاهی نسبت به انتخاب افراد مورد نظر خود مبادرت کنند در راستای کسب شناخت حقیقی تلاش کنند.
این مسئول با بیان اینکه کاندیداها باید با مطرح کردن وعده‌های قابل اجرا خودشان را به مردم معرفی کنند، ادامه داد: انتظار می‌رود نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات پیش‌رو با توجه به چالش‌های مردم نسبت به تدوین برنامه و سند راه برای فعالیت خود مبادرت کنند همچنین یک چهره واقعی از خودشان در اذهان عمومی ترسیم کنند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول