اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان:

8 سال دفاع مقدس صلابت و اقتدار نظام را به جهانیان ثابت کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌ و بلوچستان گفت: هشت سال دفاع مقدس دوره‌ایی است که حقانیت، عظمت و صلابت نظام اسلامی برای جهانیان به اثبات رسید.

8 سال دفاع مقدس صلابت و اقتدار نظام را به جهانیان ثابت کرد
حمزه دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حماسه هشت سال دفاع مقدس دوره بسیار درخشان و افتخار آمیزی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: در این دوران درخشان، حقانیت، عظمت و صلابت نظام جمهوری اسلامی بر جهانیان اثبات شد و در این حماسه غرورآفرین، رزمندگان سرافراز ملت قهرمان ایران توانستند با اقتدار کامل از دین، آرمان‌ها، کرامت و اصول و ارزش‌های اسلامی‌شان دفاع کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان‌ و بلوچستان بیان داشت: از این دوران پر افتخار میراثی ارجمند و معنوی بر جای مانده که رسالت و مسئولیت تمامی دلسوزان و رزمندگان را دوچندان می‌کند.
دهقان ادامه داد: ارزش و اهمیت حفظ آرمان و راه شهدا و انتقال آن به نسل‌های آینده کمتر از آن حماسه‌ها و رشادت‌ها نیست.
وی اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سال 69 به امر مقام معظم رهبری تشکیل شد، رسالت مهم و خطیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت را با رویکردهای تبلیغی، پژوهش و تحقیقاتی و رویکرد تخصصی ادبیات دفاع مقدس بر عهده دارد.
 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این بنیاد در استان سیستان و بلوچستان از سال 57 تحت عنوان کنگره سرداران شهید و از سال 85 با عنوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فعالیت خود را آغاز کرد.
دهقان یادآور شد: این اداره کل به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات کربلای 5 به ویژه سالگرد سردار شهید حاج قاسم میرحسینی به عنوان هفته "شهید قاسم میرحسینی" برنامه‌هایی را تدارک دیده است.
وی افزود: بازخوانی عملیات کربلای 5 در تیپ 110 سلمان فارسی، نشست ادبی دفاع مقدس با حضور نویسنده ارزشمند دفاع مقدس استاد سعید عاکف، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در کانون تخصصی ایثار و شهادت مسجد ولی‌عصر(ع)، بازکاوی و باز خوانی عملیات کربلای 5 شخصیت سردار شهید حسینعلی عالی در قالب خاطره گویی از زبان رزمندگان، پخش چهار ویژه برنامه سرداران شهید هراتی، خدری و سایر شهدا از شبکه تهران، برگزاری دعای پر فیض کمیل و ندبه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این اداره در طول هفته گرامیداشت شهید حاج قاسم میرحسینی است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول