اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

توجیهی برای تاخیر در پروژه‌های استان زنجان مورد قبول نیست

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: هیچگونه توجیهی در زمینه تاخیر در تکمیل پروژه‌های آغاز شده در استان زنجان مورد قبول نیست.

توجیهی برای تاخیر در پروژه‌های استان زنجان مورد قبول نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه تقاطع غیر هم‌سطح پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) زنجان اظهار داشت: هماهنگی صورت گرفته در زمینه انجام عملیات مربوط به تکمیل پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) مناسب بوده است.
وی با بیان اینکه هیچگونه توجیهی در زمینه تاخیر در تکمیل پروژه‌های آغاز شده مورد قبول نیست، ادامه داد: مسئولان، مشاوران و افراد ذی‌ربط باید اقدامات لازم را در زمینه تکمیل پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) در زمان مقتضی انجام دهند.
استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) پنج تا شش ماه از برنامه پیش‌بینی عقب افتاده است، اضافه کرد: مسئولان و مشاوران پروژه موظف هستند تاخیر صورت گرفته را جبران کنند.
وی اذعان کرد: در حال حاضر پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) بزرگ‌ترین طرح موجود در استان است.
رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به زیبایی پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) افزود: این پروژه یکی از زیباترین پروژه‌های موجود در سطح کشور است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از همین امروز مراحل اجرایی و ساخت پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) رصد می‌شود، ادامه داد: از این پس مراحل اجرایی پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) با توجه به جدول زمان‌بندی مشخص شده انجام می‌شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه زمان‌بندی پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) از همان آغاز اجرا مشخص شده است، اضافه کرد: به تعویق افتادن زمان انجام پروژه‌های عمرانی موجب هدررفت زمان و هدررفت هزینه می‌شود.
وی با اشاره به برخی از مشکلات مطرح شده در زمینه انجام عملیات پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) ادامه داد: حل مشکلات مربوط در زمینه معارض و مالک بر عهده شهرداری است.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه حتی یک روز تاخیر نیز در انجام پروژه در نظر گرفته می‌شود، افزود: آغاز ساخت این پروژه موجب کم‌ شدن فروش برخی از کاسبان و مغازه‌های موجود در آن مکان شده است.
وی اذعان کرد: مسئولان استان زنجان آمادگی تزریق به موقع اعتبارات را در زمینه ساخت و احداث این پروژه دارند و در صورتی که زمان پرداخت و ابلاغ اعتبارات به تعویق بیفتد، مسئولان استان در این زمینه مسئولیت خواهند داشت.
استاندار زنجان تصریح کرد: صد درصد درآمد مغازه‌های موجود در کنار پروژه پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) از محل عابران و خودروهای گذری بوده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول