اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خدایی رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان شد

خبرگزاری فارس: ابوالفضل خدایی با 14 رای به عنوان رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان انتخاب شد.

خدایی رئیس هیئت تکواندوی استان زنجان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت تکواندوی استان زنجان اظهار داشت: سرلوحه کار در هیئت تکواندوی استان زنجان کار فرهنگی است.
ایرج رحمانی با اشاره به اینکه 50 تا 60 درصد اعضای هیئت تکواندوی استان زنجان از قاریان قرآن هستند، افزود: بنیانگذار هیئت تکواندوی استان زنجان خانواده عطایی به ویژه شهید عطایی است.
وی با بیان اینکه در دهه 60 تکواندوی استان زنجان در اوج بوده است، تصریح کرد: با افولی که در دهه 70 در این رشته به وجود آمد نامهربانی‌های زیادی به اعضای هیئت شد که دلیل آن نتیجه‌گرا بودن اهالی ورزش است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به قدمت تکواندوی زنجان تصریح کرد: هیچ مسابقه‌ای بدون حضور داوران و تیم‌های تکواندوی استان زنجان در سطح کشور برگزار نمی‌شود.
رحمانی از ثبت نام سه نفر در انتخابات ریاست تکواندوی استان زنجان خبر داد و ادامه داد: سه روز پیش یکی از داوطلبان به نام داود قارداشخانی انصراف داده است.
وی تاکید کرد: هرکس که به عنوان منتخب مجمع تکواندوی استان به ریاست این هیئت انتخاب شود مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بر وجود تعامل در بین مدیران استان زنجان تاکید کرد و افزود: برخی مربیان ورزش تکواندو در زنجان در یک زیر زمین 900 ورزشکار سازمان یافته دارند.
وی با اشاره به وجود اختلاف سلیقه در بین مسئولان تصریح کرد: این اختلاف‌ها موجب رشد ورزش می‌شود.
رحمانی تاکید کرد: فرد انتخاب شده در مجمع باید مورد حمایت اعضای مجمع در طول چهار سال آینده قرار گیرد.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی کشور هلند برای ورزشکار شدن همه جمعیت این کشور طی 10 سال آینده گفت: طبق این برنامه‌ریزی در سال 2012 همه مردم کشور هلند ورزش می‌کنند، تا در دنیا به عنوان یک کشور فعال شناخته شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه عیار هر کشوری در المپیک شناخته می‌شود، اگر اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای رخ ندهد ایران در المپیک لندن شگفتی‌ساز خواهد بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول