اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد:

بهره‌برداری 91 درصدی پروژه‌های زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به روند اجرای طرح‌های استان زنجان در سال‌جاری گفت: بیش از 91 درصد پروژه‌های استان زنجان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری 91 درصدی پروژه‌های زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه ستاد جهاد اقتصادی با اشاره به اینکه ستاد جهاد اقتصادی فرای برنامه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی است، اظهار داشت: در راستای ستاد جهاد اقتصادی در استان زنجان کارهای بسیار بزرگی در استان زنجان انجام شده است.
 وی با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم در مقایسه با دولت اصلاحات افزود: در شش سال گذشته به برکت دولت نهم و دهم تعداد 114 هزار و 840 پروژه به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اجراست که در دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار زنجان با بیان اینکه اعتبار اختصاصی به پروژه‌های استان زنجان در شش سال گذشته 11 هزار و 896 میلیارد تومان بوده است، خاطر نشان کرد: در شش سال دولت‌های نهم و دهم برای 369 هزار و 242 نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه در همه بخش‌ها مشخص است که چه کارهایی و با چه اعتباری  صورت گرفته است، تصریح کرد: 900 میلیون یورو نیز تسهیلات برای نیروگاه‌های زنجان یک، 2 و 3 اختصاص یافته است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی هشت سال دولت اصلاحات 209 میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: در شش سال عملکرد دولت نهم و دهم یک هزار و 925 میلیارد تومان اعتبار با 438 درصد افزایش نسبت به هشت سال دولت اصلاحات بوده که برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان اختصاص یافته است.
استاندار زنجان تصریح کرد: اعتبارات ملی عمرانی در هشت سال دولت اصلاحات 326 میلیارد تومان بوده در حالیکه در شش سال دولت نهم و دهم اعتبارات ملی عمرانی برای استان زنجان یک هزار و 313 میلیارد تومان با 302 درصد افزایش بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع اعتبارات ملی استانی در دولت اصلاحات 532 میلیارد تومان و اعتبارات ملی استانی در دولت‌های نهم و دهم در شش سال گذشته 2 هزار و 438 میلیارد تومان بوده است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در پروژه‌های عمرانی در سه سال گذشته در بحث پروژه‌های عمران شهری 241 طرح با اعتبار 211 میلیارد تومان که سهم امسال شهرهای استان از این پروژه‌ها 180 طرح است، خاطر نشان کرد: اعتبار طرح‌های ستاد عمران شهری در سال‌جاری 93 میلیارد تومان است.
استاندار زنجان یادآور شد: در سال‌جاری برای 960 روستای استان زنجان یک هزار و 905  پروژه با اعتبار 408 میلیارد تومان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه همه طرح‌های استان زنجان در سوم خرداد امسال کلنگ‌زنی شده است، افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد پروژه‌ها در حال اجرا بوده و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول