اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد

اجرای 199 پروژه در بخش روستایی استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: امسال بسیج سازندگی استان تعداد 199 پروژه مختلف در بخش روستایی را در دست اجرا دارد.

اجرای 199 پروژه در بخش روستایی استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذبیح‌الله بابایی در جلسه ستاد عمران روستایی با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته برای پروژه‌های در دست اجرای بسیج سازندگی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان است، اظهار داشت: امسال 27 بقعه توسط بسیج سازندگی و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در سطح استان بهسازی و مرمت شده است.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی امسال تعداد پنج شهرک صنعتی را احداث و تحویل داده است، افزود: احداث 13 باب خانه بهداشت در سطح استان زنجان از فعالیت‌های بسیج سازندگی در سال جاری است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان یادآور شد: اجرای پروژه‌های خانه بهداشت در مناطق مختلف استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا شده و در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: 11 باب از خانه بهداشت در دست اجرا در دهه فجر و مابقی نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
بابایی با بیان اینکه ساخت دو مورد نمازخانه با همکاری سپاه انصارالمهدی استان زنجان اشاره کرد و افزود: امسال همچنین توسط بسیج سازندگی تعداد 41 باب خانه مددجو نیز با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان در روستاها در حال ساخت است که تعدادی از این خانه‌ها آماده تحویل است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان افزود: در حال حاضر 30 پروژه راه‌ سازی در استان زنجان به اتمام رسیده که در دهه فجر امسال به  بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: همچنین پروژه‌ ساخت 65 پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای استان از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است.
بابایی با اشاره به اینکه همچنین بسیج سازندگی استان 30 پروژه محرومیت‌زدایی روستایی را در سطح استان در دست اجرا دارد، خاطر نشان کرد: ساخت 21 مورد غسالخانه و دو مورد کتابخانه نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجرای بسیج سازندگی استان است.
وی به یک مورد ساماندهی گلزار شهدا با عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهم بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: در شهرستان طارم نیز یک باب مسجد در کنار جاده توسط بسیج سازندگی در دست احداث است.
بابایی افزود: بهسازی و نوسازی مدارس، مرمت و بازسازی بقاع متبرکه امامزادگان، اعزام تیم‌های پزشکی، توزیع بسته‌های بهداشتی در روستاهای فاقد خانه بهداشت، ایجاد پست قرنطینه دامی و سمپاشی اماکن نگهداری و خودروهای حمل دام نیز از دیگر اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان در حوزه عمران روستایی است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول