اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی 23 خانه بهداشت در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از پیشرفت 70 درصدی 23 خانه بهداشت استان زنجان در مناطق محروم خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی 23 خانه بهداشت در استان زنجان
ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج سازندگی با گذشت چندین سال از فعالیتش، در چند سال اخیر در قالب اردوهای هجرت با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در همه عرصه‌ها اعم از آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه‌ای، خدمات‌رسانی، عمرانی، مرمت بهسازی و زیباسازی مدارس وارد شده که خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی از کشور از نتایج آن محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری برای شکوفایی استعدادهای ذخیره شده در جوانان کشور تشکیل شده است، افزود: این سازمان با هدف استفاده از نیروی نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت تشکیل شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: اردوهای هجرت بسیج سازندگی براساس تدابیر مقام معظم رهبری با هدف اشاعه فرهنگ خدمات‌رسانی در بین جوانان فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه تبیین فرهنگ خدمات‌رسانی در بین آحاد مختلف جامعه از اولویت‌های این سازمان است، افزود: از ظرفیت‌های استان برای ارائه خدمات رایگان به مردم استفاده می‌شود.
بابایی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی موظف است از نیروهای جوان داوطلب، دانش‌آموز، دانشجو و طلبه برای ساماندهی، هدایت و حمایت از اردوهای خودجوش جهادی جوانان در راستای تحقق اهداف اردوهای هجرت 3 استفاده کند.‌
وی تنوع لازم در زمینه‌های آموزشی و مهارتی، پژوهشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و اجتماعی و عمرانی را از ویژگی‌های طرح هجرت 3 عنوان کرد و افزود: کوتاه مدت و زودبازده بودن، فراگیر و گسترده بودن، نداشتن پیچیدگی‌های تخصصی و نیز عمومی و عام‌المنفعه بودن از ویژگی‌های طرح‌های بسیج سازندگی است.‌
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی و مردم یاری و خدمات‌رسانی، آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت‌های گروهی، کمک به توسعه سازندگی و رفع محرومیت در کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم با هزینه کمتر و سرعت بیشتر از مهم‌ترین اهداف این اردوها است.
وی با بیان اینکه در سال جاری 23 خانه بهداشت روستایی در استان در حال اجرا است، افزود: در حال حاضر این طرح‌ها با 70 درصد پیشرفت فیزیکی اجرا می‌شود.
بابایی از پایان احداث 23 خانه بهداشت این مجموعه خبر داد و افزود: این خانه‌های بهداشت که در مناطق محروم احداث شده است، تا پایان اسفند ماه سال جاری به پایان می‌رسد.
وی با بیان اینکه پروژه احداث خانه‌های محرومان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) از محل اعتبارات این کمیته در حال اجرا است، افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی 9 باب خانه باقیمانده از 41 باب، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قرارداد حفاظت اراضی ملی که ما بین سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) و سازمان مسکن و شهرسازی استان به مدت یکسال منعقد شده بود در ماه جاری به پایان می‌رسید.
وی یادآور شد: اکیپ حفاظتی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) با سرکشی همه روزه و سرکشی‌های غیر مترقبه از حدود یک هزار و 200 هکتار اراضی ملی ثبت شده،از ساخت و ساز غیرمجاز، کشت و زرع، تصرف و زمین خواری غیر قانونی جلوگیری کرد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول