اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی دوستانه

تیم ملی هفت نفره ایران مغلوب امید کیش شد

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان ایران در ورزشگاه المپیک جزیره کیش مقابل تیم امید کیش نتیجه را واگذار کرد.

تیم ملی هفت نفره ایران مغلوب امید کیش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، پس از برپایی اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان کشورمان در این جزیره نخستین بازی دوستانه این تیم مقابل تیم امید کیش در حالی برگزار شد که ملی‌پوشان ایران با هدف کسب آمادگی هرچه بیشتر برای شرکت در مسابقات پارالمپیک لندن وارد زمین مسابقه شدند.
در این بازی امین‌الله مانی سرمربی تیم ملی هفت نفره ایران با چیدمان تاکتیکی شاگردان خود در زمین مسابقه مرور دستورات فنی و تمرین شده را در دستور کار قرار داده بود و در سوی دیگر میدان نیز امید کیش متشکل از بازیکنان جوان و با انگیزه با هدایت پیام آویشن مربی و بازیکن جوان خود گام به زمین مسابقه گذاشت.
هنوز دقایقی از شروع مسابقه نگذشته بود که بازیکنان تیم ملی ایران با سرعت دادن به بازی چند فرصت مسلم گلزنی را بوجود آوردند و اتفاقا در همین دقایق بر روی یک کار تیمی زیبا به گل نخست بازی رسیدند.
بعد از این گل، بازی با حملات پراکنده دو تیم ادامه یافت ولی ملی پوشان ایران با ارائه یک بازی منظم توپ را در تمام نقاط زمین به گردش در آوردند و با همین روش بازیکنان امید کیش را وادار به دوندگی کردند.
نیمه اول بازی با خلق چند موقعیت روی دروازه دو تیم ادامه یافت ولی در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم بازیکنان امید کیش با افزایش دوندگی خود نبض بازی را در اختیار گرفتند و موفق شدند با چند شوت دیدنی دروازبان حریف را وادار به واکنش کنند و سرانجام خطای مدافعین تیم ملی بر روی مهاجم امید کیش منجر به اعلام پنالتی از سوی داور مسابقه شد.
مهدی مناری زاده پشت توپ قرار گرفت و با زدن یک ضربه محکم گل تساوی را به ثمر رساند و هیجان بازی را دو چندان کرد و در ادامه بازی باز هم این بازیکن موفق شد پس از یک حرکت انفجاری دروازه حریف را باز کند و کار را به سود امید تغییر دهد.
نایب قهرمان بازی‌های جهانی 2011 برای فرار از این شکست به آب و آتش زد ولی دفاع مستحکم امید کیش مانع از گلزنی ملی پوشان شاداب و پر انرژی ایران شد و در نهایت این مسابقه با همین نتیجه به پایان رسید.
پس از پایان این بازی سرمربی ایران با ابراز رضایت از نحوه عملکرد بازیکنان تیمش اظهار داشت: برای افزایش آمادگی جسمانی بازیکنانم این مسابقه را برگزار کردیم و خوشحالم که این بازی پرفشار را انجام دادیم.
امین‌الله مانی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این مسابقه انجام بازی تحت فشار بود که خوشبختانه به این مهم رسیدیم و تلاش خواهیم کرد تا در بازی آینده مقابل تیم رعد پدافند هوایی کیش همین تاکتیک را انجام دهیم.
قضاوت این بازی برعهده افشین موسوی با کمک‌های محمد طالبی و میقاتی بود ضمن اینکه یدالله کلوندی داور چهارم این مسابقه بود.
یادآور می‌شود: اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به منظور آمادگی هرچه بیشتر این تیم برای حضور در مسابقات پارالمپیک لندن برگزار می‌شود.
این تیم تاکنون در چهار دوره این مسابقات شرکت کرده است که در دوره نخست مقام چهارم، در دومین حضورش مقام سوم و در دوره گذشته این مسابقات نیز مقام نایب قهرمانی جهان را کسب کرد.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول