اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سایپا شمال:

دارابیان سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سایپا شمال گفت: پس از کناره‌گیری تقوی، ساموئل دارابیان سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال شد.

دارابیان سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال شد
مهدی پیروزرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم سایپا شمال متعلق به مردم مازندران است و باید همچون دیگر تیم‌ها حمایت شویم.
وی تصریح کرد: تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنان در آمادگی کامل بدنی آماده بازی در برابر دیگر تیم هم‌استانی خود صنعت ساری در شهرآورد مازندران هستند.
وی اضافه کرد: پس از کناره‌گیری تقوی، ساموئل دارابیان سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال شد.
مدیرعامل سایپا شمال با انتقاد از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بازی که قرار بود در چهار ماه گذشته انجام شود و بنا به دلایلی برگزار نشد دوباره دلیلی ندارد که بازی دوباره برگزار شود.
این مسئول گفت: باشگاه سایپا شمال به رای سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مبنی بر تکرار بازی با صنعت ساری اعتراض کرد و باید اعتراض باشگاه طبق قانون بررسی شود.
پیروزرام درباره حریفش صنعت ساری تصریح کرد: در ساری روز سختی خواهیم داشت و بازیکنان حریف با توجه به شرایط جدول فقط برای کسب سه امتیاز و پیروزی به میدان می‌آیند.  
مدیرعامل سایپا شمال درباره استعفای مجتبی تقوی گفت: تقوی به خاطر مشکلات شخصی و خانوادگی اصرار بر استعفا از تیم داشته و به همین خاطر مجبوریم یک مربی باتجربه جایگزین او کنیم.
پیروزرام در پایان اذعان داشت: تیم فوتبال سایپا شمال در نیم فصل نخست با توجه به امکانات و بضاعت خود توانسته انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کند که جا دارد از زحمات کادر فنی گذشته تیم به ویژه مجتبی تقوی تشکر داشته باشیم.
به گزارش فارس، تیم سایپا شمال در دیداری معوقه و عقب افتاده از هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز پنجشنبه 22 دی از ساعت 14 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری مهمان صنعت ساری در شهرآورد مازندران است.
سایپا شمال هم‌اکنون با 17 امتیاز در رده ششم جدول 14 تیمی این مسابقات قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول