اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل:

چاره رفع مشکل فوتبال اردبیل خرید تیم لیگ برتری نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: چاره رفع بسیاری از مشکلات و معایب فوتبال استان اردبیل در خرید تیم لیگ برتری و یا دسته اولی نیست بلکه چاره کار اصلاح ساختار فوتبال در اردبیل است.

چاره رفع مشکل فوتبال اردبیل خرید تیم لیگ برتری نیست
صمد نوتاش امروز در گفتگو با خبرنگار فارس و در پاسخ به حرف و حدیث‌هایی در مورد خرید تیم دسته‌ اولی یا لیگ برتری از سوی مسئولان استان در اردبیل اظهار داشت: ما به چنین شعارهای هیجان‌آمیز که گاه در تب فوتبال و مسابقات جام جهانی مطرح می‌شود نیاز نداریم بلکه معتقدیم با اصلاح ساختار فوتبال باشگاهی و پایه‌ای اردبیل می‌توان از تیمی همچون شهرداری اردبیل که در دسته دو م لیگ ایران بازی می‌کند حمایت کرد ت با طی مراحل مختلف بتواند به لیگ برتر و دسته یک صعود کند.
وی با اعلام اینکه فاصله فنی تیم شهرداری با یک تیم دسته یکی اندک است بیان داشت: ما باید حلقه مفقوده توسعه کیفی فوتبال استان اردبیل را شناسایی کنیم تا با رفع برخی از ناقص و مشکلات این حلقه‌های مفقوده را به هم متصل کرده و کار را درست و عاقلانه به پیش ببریم.
این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مصلحت فوتبال را فدای هیچ منفعت شخصی و گروهی نمی‌کنم خاطرنشان کرد: فوتبال به همت افراد دلسوز و فعال در هیئت مدیریت می‌شود و چارت سازمانی و تشکیلاتی آن نیز مشخص است.
نوتاش با رد هرگونه سخن شایعه‌آمیز در بی‌احترامی به ساحت پیشکسوتان فوتبال اضافه کرد: در ماه‌های گذشته به همراه سه نفر از پیشکسوتان فوتبال در آیین تجلیلی حضور یافتیم و همچنان نیز معتقدیم از تجربیات و توانمندی آنها باید استفاده کرد.
وی گفت: برای داشتن فوتبالی قدرتمند باید باشگاهی قدر و سازماندهی شده داشته باشیم چرا که این خطه به رغم داشتن استعدادهای فراوان فاقد هرگونه پایگاه استعداد‌یابی است که امیدواریم در کنار راه‌اندازی باشگاه‌های فوتبال رده‌های سنی مختلف فوتبال در این استان را نیز فعال کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود پرهیز از هرگونه شعار و رفتارهای چند گانه را یادآور شد و افزود:‌ ما اگر به جذب نیرو و بازیکن اقدام می‌کنیم باید فضای تمرینی و بازی آنها را نیز مهیا کنیم چرا که نمی‌شود داد سخن از بها دادن به نونهالان،‌ نوجوانان و جوانان داد اما فضای تمرینی و بازی برای آنها فراهم نکرد.
نوتاش به طراحی‌های انجام شده در این حوزه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در دسته اول باشگاه‌های فوتبال اردبیل 10 تیم، در دسته دوم 10 تیم و برای دسته سوم نیز 10 تیم گزینش کرده و مقرر است بازی‌ها در ورزشگاه تختی انجام شود تا شاهد حضور تماشاگران نیز باشیم.
وی در پایان سخنان خود ضرورت جذب اسپانسر و استاندارد‌سازی باشگاه‌ها را خاطرنشان کرد و گفت: ما مرحله به مرحله این کارها را به جد پیگیری می‌کنیم تا باشگاه‌های ما توانمند شوند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول