اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزار‌کننده مسابقات فوتبال امیدهای مازندران:

فوتبال نوشهر یک گام تا قهرمانی امیدهای مازندران فاصله دارد

خبرگزاری فارس: مسئول برگزارکننده مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای مازندران گفت: تیم شهرداری نوشهر با برتری در فینال دور رفت مقابل حریف یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

فوتبال نوشهر یک گام تا قهرمانی امیدهای مازندران فاصله دارد
عیسی نبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: فینال دور رفت این مسابقات هفته گذشته به میزبانی نوشهر بین دو تیم وحدت جویبار و شهرداری نوشهر در ورزشگاه شهدا برگزار شد که در نهایت تیم میزبان دو بر صفر مقابل حریف به پیروزی رسید.
وی تصریح کرد: بازی برگشت این دو تیم به میزبانی جویبار در روز جمعه 23 دی از ساعت 14 برگزار می‌شود تا چهره تیم قهرمان در دو بازی رفت و برگشت مشخص شود.
نبی‌زاده درباره تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات با حضور 15 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در نهایت تیم‌های وحدت جویبار و ساحل قراخیل قائمشهر از گروه نخست و شهرداری نوشهر و سایپا شمال از گروه دوم با برتری مقابل حریفان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
مسئول برگزارکننده مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای مازندران گفت: در مرحله نیمه نهایی دو تیم شهرداری نوشهر و وحدت جویبار در دو دیدار رفت و برگشت به ترتیب با برتری مقابل تیم‌های ساحل قراخیل قائمشهر و سایپا شمال به فینال صعود کردند.
وی خاطرنشان کرد: فینال مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای مازندران در روز جمعه با حضور مسئولان استان و شهرستان در جویبار برگزار می‌شود و به تیم‌های اول تا سوم به همراه بهترین بازیکن و آقای گل مسابقات کاپ و مدال اهدا می‌شود.
نبی‌زاده اذعان داشت: قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان نماینده مازندران در فصل آینده لیگ برتر فوتبال امیدهای باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد.
این مسئول در پایان متذکر شد: در حال حاضر نساجی قائمشهر به عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور حضور دارد.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول