اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری:

برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال باید به پیروزی برسیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری گفت: برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال باید به پیروزی برسیم.

برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال باید به پیروزی برسیم
محمدحسن پریچهره در آستانه بازی تیمش برابر سایپا شمال قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازی دربی همیشه سخت و دشوار است و با توجه به حساسیت بازیکنان نمی‌توانند توانایی همیشگی خود را در زمین نشان دهند.
وی تصریح کرد: در تعطیلات دو هفته‌ای بازیکنان تمرینات خوبی را زیر نظر مربیان پشت سر گذاشتند و با آمادگی بدنی نسبی پا به این مسابقات خواهند گذاشت.
سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری در ادامه ابراز داشت: در حال حاضر وضعیت باشگاه عادی است و تنها مشکل مربیان و بازیکنان پول و عدم حمایت مالی از سوی مسئولان استان و شهرستان است.
پریچهره درباره تیم حریف گفت: سایپا شمال از تیم‌های خوب لیگ کشور است که با توجه به تجربه نخستین خود در لیگ توانسته نتایج خوبی و در حد انتظار کسب کند. 
این مسئول تصریح کرد: با استعفای مجتبی تقوی و انتخاب مصطفی قنبرپور سرمربی جدید سایپا شمال شوک در بین بازیکنان بوجود آمد که می‌تواند برای تیم ما خطرناک باشد.
سرپرست تیم صنعت ساری ادامه داد: صنعت هم از تیم‌های خوب کشور بوده  که متکی به بازیکنان جوان و بومی استان و شهرستان است که می‌توان به آینده باشگاه خوش‌بین بود.
وی گفت: برای انسجام و هماهنگی بیشتر بازیکنان و همچنین جبران نتایج دور رفت با چند بازیکن با تجربه بومی و غیربومی وارد مذاکره شدیم تا در نیم فصل دوم برای صنعت ساری به میدان بروند.
پریچهره اذعان داشت: درست است که مربیان و بازیکنان صنعت ساری مشکل مالی دارند، اما همگی آنها هم قسم شدند تا در این بازی برنده از زمین خارج شوند و با کسب سه امتیاز تا حدودی ناکامی‌های گذشته توسط بازیکنان جبران شود.
به گزارش فارس، دیدار معوقه و عقب افتاده دو تیم صنعت ساری و سایپا شمال از هفته نخست لیگ دشته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز پنجشنبه 22 دی از ساعت 14  به میزبانی ساری در ورزشگاه شهدا برگزار می‌شود.
صنعت ساری هم‌اکنون با 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی قرار دارد و یکی از گزینه‌های خطر سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول