اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان قم خبر داد

آماده‌باش پلیس راهنمایی و رانندگی در اربعین حسینی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان قم گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی 300 نفر از نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام نقاط شهر آماده ارائه خدمت به عزاداران حسینی و شهروندان قمی هستند.

آماده‌باش پلیس راهنمایی و رانندگی در اربعین حسینی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فریدون ترکاشوند پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و با حضور رئیس پلیس راه استان و رئیس پلیس آگاهی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: استان قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و 400 بقعه و امامزاده شاهد حضور گسترده عزاداران در اربعین حسینی خواهد بود.

وی افزود: همه ساله شهر مقدس قم به دلیل مرکزیت تشیع و وجود امامزادگان شاهد ورود دسته جات عزاداری از شهر‌‌‌های دور و نزدیک و حتی خارج از کشور به این استان در ایام و مناسبت‌های خاص مذهبی بوده است.

ترکاشوند در ادامه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای فراهم کردن بستر ترافیکی مناسب در این ایام ادامه داد: علاوه بر قانون جدید راهنمایی و رانندگی که در سال گذشته به تصویب رسیده و مرحله اول آن نیز آغاز شده است، به دستور فرماندهی نیروی انتظامی استان قم برنامه و اقدامات مناسبی نیز به منظور تسهیل در مسائل ترافیکی در ایام اربعین حسینی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته در برخی مسیرهای اصلی شهر طرح ترافیکی به اجرا در می‌آید، تصریح کرد: از ساعت 24 شب پنجشنبه تا بعد از ظهر روز شنبه تردد وسایل نقلیه از میدان مطهری به سمت سه راه بازار، تقاطع عمار یاسر به سمت بازار،‌ تقاطع حجتیه به سمت خیابان شهدا و میدان روح الله به سمت خیابان شهدا که جزو نقاط پر تراکم در ایام اربعین حسینی هستند، ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان قم اظهار داشت: علاوه بر نقاط ذکر شده در مسیر خیابان 19 دی، امامزاده سیدمعصوم، شاه ابراهیم، آذر، چهار مردان و میدان جانبازان به منظور تسهیل تردد زائران با توجه به موقعیت‌های ایجاد شده اعمال قانون صورت می‌گیرد.

 وی اذعان کرد: 300 نفر نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام اربعین حسینی آماده خدمت به مردم هستند.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی در مناطقی از جمله پارکینگ شرقی حرم مطهر، پارکینگ رودخانه، پارک‌سوارها و... حضور دارند و در منطقه جمکران نیز به دلیل ورود دسته‌جات و هیئت عزاداری تسهیلات لازم و نیروهای آماده به خدمت نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول