اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهدهای کودک خراسان شمالی انجام شد

توزیع هزار کتابچه آموزش قوانین راهنمایی در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: بیش از یک‌هزار کتابچه آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی ویژه مربیان مهدهای کودک و مربیان پیش دبستانی توسط راهنمایی و رانندگی این استان توزیع شد.

توزیع هزار کتابچه آموزش قوانین راهنمایی در خراسان شمالی
مهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این کتابچه آموزشی توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان شمالی تهیه شده است، اظهار داشت: در این کتابچه قوانین راهنمایی و رانندگی با زبان گویا به مربیان برای انتقال این آموزش‌ها به کودکان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه در این کتابچه نحوه صحیح عبور و مرور به صورت پیاده، استفاده از وسیله نقلیه عمومی و سرویس مهد کودک به منظور جلوگیری از تصادف و کاهش ضایعات و ... آموزش داده شده، تصریح کرد: در این کتابچه همچنین به موضوع تصادف کودکان در دیگر کشورها و تصادفات در ایران پرداخته شده است.
اسماعیلی با اشاره به اینکه بیشترین آمار کشته‌ها طبق بررسی‌های انجام شده گروه سنی زیر 10 سال و همچنین بزرگسالان بالای 60 سال است، تصریح کرد: بر همین اساس آموزش‌های راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش شمار تصادفات در این گروه سنی ضرورت دارد.
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی اضافه کرد: براساس این بررسی‌ها گروه سنی زیر 10 سال 22 درصد تلفات عابران را تشکیل می‌دهند که این موضوع نشان دهنده تعداد بسیار زیاد تلفات کودکان در سنین بین چهار تا 9 سال است.
وی خاطر نشان کرد: با ارائه این آموزش‌ها از سوی مربیان مهدهای کودک به مخاطبان پیش دبستانی، انتظار می‌رود که شمار تصادفات مربوط به این گروه سنی کاهش محسوسی یابد.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول