اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمنان به دنبال ایجاد فضای امنیتی در کشور هستند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای کشور را امنیتی کنند.

دشمنان به دنبال ایجاد فضای امنیتی در کشور هستند
سردار غلامرضا کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به شهادت دانشمندان هسته‌ای اظهار داشت: مطلع شدیم که یکی دیگر از دانشمندان کشور به وسیله عوامل استکبار جهانی به شکل ترور کور به شهادت رسید.
وی افزود: در این حادثه دو موتور سوار ناشناس به سمت خودروی این دانشمند هسته‌ای کشور رفته و بسته انفجاری خود را به درب خودرو متصل کردند و سپس آن را منفجر کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز داشت: این حادثه در سالروز ترور دکتر علی‌محمدی صورت گرفت و نشانه ضعف دشمنان در راستای منحرف کردن ایران از برنامه‌های انرژی هسته‌ای صلح آمیز است.
کرمی گفت: این ترورها نشان دهنده این موضوع است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از پیشرفت‌های علمی کشور ما عصبانی هستند و با این روش‌ها به خیال واهی در صدد ایجاد مشکل در مسیر پیشرفت کشور هستند.
وی تصریح کرد: این ترورها سرعت رشد بسیار زیاد علمی کشور ما را به دست دانشمندان داخلی نشان می‌دهد.
کرمی اذعان داشت: با این روش‌های ناجوانمردانه که به منظور جلوگیری از هسته‌ای شدن کشور ما صورت می‌گیرد، انگیزه دانشمندان ما صدها برابر بیشتر می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان می‌خواهند در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای کشور را امنیتی کنند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدیهی است مردم انقلابی ایران اسلامی با هوشیاری کامل با حضور در پای صندوق‌های رای جواب این دشمنی‌ها را می‌دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول