اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی انتظامی همدان خبر داد

32 فقره سرقت در پرونده‌ سارق سیم‌های برق مخابرات

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی انتظامی همدان گفت: سارق حرفه‌ای پس از 23 فقره سرقت سیم برق مخابراتی توسط مأموران پلیس آگاهی همدان دستگیر شد.

32 فقره سرقت در پرونده‌ سارق سیم‌های برق مخابرات
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ فرامرز به‌گذر اظهار کرد: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد سیم‌‌های مخابراتی در سطح شهرستان همدان موضوع دستگیری و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ضمن فعال کردن منابع اطلاعاتی و سرکشی و کنترل محل‌های خرید و فروش ضایعات، فردی به نام سلمان شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد. 
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در ادامه بیان داشت: پس از انتقال متهم به اداره پلیس پیرامون موضوع سرقت مورد بازجویی قرار گرفت که ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما پس از تشویق و ترغیب وی به بیان واقعیت نهایتاً لب به اعتراف گشود و به 32 فقره سرقت سیم مخابراتی از مناطق مختلف شهر همدان اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه تمام محل‌های سرقت توسط نماینده حقوقی شرکت مخابرات مورد تأکید قرار گرفت، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی خریدار اموال مسروقه به نام "رضا" نیز دستگیر و به خرید سیم‌های مسروقه اعتراف کرد که در نهایت هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل و از آن طریق روانه زندان شدند.
به‌گذر در ادامه از دستگیری دو نفر سارق حرفه‌ای داخل خودرو در همدان خبر داد و افزود: دو متهم پس از دستگیری در ادامه بازجویی‌های صورت گرفته جمعاً به 32 فقره سرقت داخل خودرو در محله‌های مختلف شهر همدان اعتراف کردند که هر دو سارق پس از تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قضایی روانه زندان مرکزی شدند.
وی در پایان اظهار داشت: دستگیری پنج نفر از سارقان اماکن خصوصی و کشف هفت فقره سرقت از دیگر اقدامات این پلیس طی هفته گذشته است.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول