اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

دستگیری 4 هزار قاچاقچی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 9 ماه سال جاری 4 هزار و 70 قاچاقچی در آذربایجان غربی دستگیر شده است.

دستگیری 4 هزار قاچاقچی در آذربایجان غربی
رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری 3 میلیون و 159 هزار و 939 نخ انواع سیگار قاچاق در استان کشف شده است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به کشف 197 هزار و 431 متر انواع پارچه قاچاق، تصریح کرد: 177 هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 5 هزار و 748 دستگاه لوازم خانگی، 3 هزار و 594 لوازم صوتی و تصویری در استان کشف شده است.
این مسئول با اشاره به کاهش قاچاق لوازم صوتی و تصویری در استان، افزود: در مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از 10 هزار دستگاه لوازم صوتی و تصویری قاچاق در استان کشف شده بود.
النقی‌پور عوامل موثر در کاهش این کالاها را افزایش سطح کیفی تولیدات و تناسب قیمت‌‌ها در بازار اعلام کرد.
وی با بیان اینکه قاچاق ماهواره و متعلقات آن نیز بخش دیگری از کالاهای قاچاق کشف شده را شامل می‌شود، گفت: 62 هزار و 631 دستگاه انواع ماهواره و متعلقات آن در استان کشف شده است.
این مسئول با بیان اینکه در این زمینه شاهد کشف 309 فقره انواع جاسازی‌ها در بار، محصولات، کالا و خودرو بودیم، اظهار داشت: 306 فقره انواع اموال دپو شده نیز در استان کشف شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد: آذربایجان غربی محل دائمی کالاهای قاچاق نیست و دپو در این استان بیشتر از دپو 2 تا 3 ساعته نبوده و معمولا کالاهای قاچاقی که در این استان دپو می‌شوند دپو نیم‌ساعته و شاید کمتر از آن باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول